FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Rezultate “foarte bune” pentru Auchan în România, în S1

Rezultate “foarte bune” pentru Auchan în România, în S1

Francezii de la Auchan au raportat o creștere de 11% a vânzărilor în primele șase luni ale anului la nivelul Europei de Est – regiune din care face parte și România, anunțând că Ungaria, Ucraina și mai ales România au înregistrat rezultate foarte bune în acest interval, nefiind comunicate însă și valorile.

”În Europa de Est, Ungaria, Ucraina și România au continuat să înregistreze o performanță solidă a vânzărilor. De cealaltă parte, Rusia a înregistrat o scădere a vânzărilor în moneda locală, acest lucru datorându-se mediul macroeconomic dificil, dar și scăderii puterii de cumpărare”, se arată în raportul financiar publicat de companie.

Primele șase luni ale acestui an au adus o mutare strategică pentru francezii de la Auchan pe piața locală, retailerul încheind un parteneriat cu OMV Petrom pentru dezvoltarea unei rețele de magazine de proximitate sub brandul MyAuchan în stațiile Petrom. Până în prezent retailerul a bifat patru deschideri, iar rețeaua va ajunge la 15 unități comerciale până la finalul anului.

La nivelul grupului, divizia Auchan Retail a înregistrat venituri nete de 25,9 miliarde de euro, în creștere cu 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut la rate de schimb curente. 

Auchan este unul dintre principalii jucători pe piața de retail mondială, activând în 17 țări. În România, retailerul deține 33 de hypermarketuri și 4 magazine de proximitate MyAuchan. Anul trecut, Auchan Retail România a raportat o cifră de afaceri de 1,09 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de anul precedent.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content