FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Rețeaua MOL continuă extinderea conceptului Fresh Corner

Rețeaua MOL continuă extinderea conceptului Fresh Corner

Rețeaua ungară de benzinării MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 65 din cele 207 stații operate în România. Până la sfârșitul acestui an, compania și-a propus să pună în practică acest format în 100 de locații.  

Cea mai recentă implementare a conceptului Fresh Corner a avut loc într-o stație MOL din Miercurea-Ciuc, județul Harghita, potrivit reprezentanților companiei.

Într-un interviu acordat recent Revistei Progresiv, Lars Hoglund, Senior Vice-President Retail al Grupului MOL, declara că în unitățile în care a fost  implementat proiectul Fresh Corner s-a înregistrat o dublare (față de media rețelei – n.r.) a vânzărilor de cafea, precum și creșteri consistente ale vânzărilor de combustibil, dar și la produsele de la raft.

„Aceasta este cea mai mare inițiativă a noastră din retail, prin urmare vorbim despre investiții consistente, incluse în bugetul anual al companiei locale, estimat la 10-15 milioane de euro pe 2017”, afirma Lars Hoglund.

Odată cu creșterea numărului de stații în care este implementat conceptul de „convenience” Fresh Corner, rețeaua ungară de benzinării Mol a lansat și oferta de vară Fresh Summer, care include fructe proaspete feliate, salate, sendvişuri în croissant umplute cu somon sau brânză de capră, limonadă, sucuri de fructe proaspăt stoarse, fără adaos de zahăr, sau cafea cu mentă.

„Vedem cât de importantă a devenit alimentația sănătoasă pentru noi toți, așa că includerea în zona de gastro din stațiile Fresh Corner a unor produse precum salate, sucuri de fructe proaspăt stoarse sau, de ce nu, coaste achiziţionate de la fermele din Satu Mare şi preparate sous-vide (preparatele sunt gătite în pungi de plastic vidate -n.r), reprezintă pentru noi o abordare cât se poate de naturală. De exemplu, acum tendința în gastronomie este de a folosi mai puțină pâine în sendvișuri, important fiind conținutul. Așa că, pentru oferta Fresh Summer, am înlocuit bagheta de pâine cu un croissant lejer. Rezultatul? Sendviș în croissant umplut cu somon sau cu brânză de capră. Obiectivul nostru este de a pregăti ofertele gastro ținând cont de particularitățile fiecărui anotimp, venind astfel în întâmpinarea unui client tot mai exigent”, a declarat Levente Borvíz, Retail Sales & Marketing Manager MOL România.

Conceptul Fresh Corner - care acordă o mai mare importanţă gastronomiei şi cumpărăturilor pentru acasă - a fost implementat prima oară în 2015, în acel an fiind deschise 5 stații Fresh Corner în Romania, iar la începutul acestui an numărul stațiilor în care formatul era prezent era de aproximativ 50.

Grupul MOL are o rețea formată din peste 2000 de benzinării, în România fiind operaționale peste 200 de unități. MOL este al treilea cel mai mare jucător din piața petrolieră românească.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content