FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Rețeaua „La Băcănie” din Iași a ajuns la 32 de membri și are depozit propriu

Rețeaua „La Băcănie” din Iași a ajuns la 32 de membri și are depozit propriu

Rețeaua de retail tradițional „La Băcănie” - care presupune asocierea micilor magazine din Iași sub acest brand – a ajuns la un număr de 32 de membri, iar inițiatorul proiectului țintește 100 de membri până la sfârșitul acestui an.

Mai mult, rețeaua și-a deschis recent un depozit propriu unde producătorii pot furniza mărfurile pentru cele 32 de magazine care funcționează sub brandul „La Băcănie”.

„Depozitul nu este foarte mare, are doar 200 de metri pătrați, dar ne ajută foarte mult în negocierile cu furnizorii, pentru că astfel putem comanda volume mari, pe care le depozităm aici. Mărfurile pentru depozit sunt în principal din categoriile de băuturi, atât alcoolice cât și apă sau sucuri, dar și alimente ambalate, precum făină, zahăr și alte produse pentru care nu avem nevoie de instalații de frig”, spune Iustinian Rusu Cozma, inițiatorul rețelei „La Băcănie” din Iași. 

Potrivit acestuia, proprietarii de magazine care s-au asociat sub brandul „La Băcănie” au reușit să-și sporească vânzările cu peste 10% față de perioadele în care activau independeți. „Încercăm să obținem prețuri cât mai bune de la furnizori, iar asta o putem face doar dacă solicităm volume mari, ceea ce deja se întâmplă. Iar acest beneficiu se vede în vânzările magazinelor din rețeaua noastră. De asemenea, am început să comercializăm lapte marcă proprie, produs pentru noi de către Carmolact, la un preț foare bun. Deocamdată produsul se comercializează la pungă, dar avem în plan să-l vindem și la pet”, mai spune Iustinian Rusu Cozma.

Proiectul „La Băcănie”, demarat în urmă cu mai bine de doi ani, funcționează, în mare, precum o cooperativă, iar asocierea presupune un contract de prestări servicii, prin care Cozma asigură fațada magazinelor cu panouri luminoase și cu sigla rețelei, primind de la fiecare proprietar o cotizație lunară de 100 de lei. „Ideea acestui concept este să supraviețuim în fața rețelelor moderne, care s-au dezvoltat foarte mult în Iași, în ultima perioadă. Sunt foarte multe supermarketuri și hypermarketuri care s-au transformat practic în magazine de proximitate, prin faptul că s-au deschis între blocuri”, explică antreprenorul din Iași.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content