FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Rețeaua Annabella, creștere de două cifre a vânzărilor în 2017

Rețeaua Annabella, creștere de două cifre a vânzărilor în 2017

Annabella, rețeaua vâlceană de magazine deținută de soții Dorina și Dan Mutu, a încheiat anul 2017 cu o creștere a vânzărilor de 18% față de anul 2016, până la 257,9 milioane de lei, potrivit informațiilor furnizate de companie.

”Expansiunea a avut un rol principal în cifra de afaceri, dar și tendința magazinelor de proximitate de a câștiga teren în fața hypermarketurilor și-a spus cuvântul. Anul trecut, am deschis opt unități comerciale, dintre acestea trei în județul Vâlcea, trei în Curtea de Argeș și două în Pitești, piață în care nu am fost prezenți până la finalul anului trecut”, a declarat Dorina Mutu, Director General al rețelei.

Investițiile s-au ridicat la peste 2 milioane de euro în total, iar o parte din buget a fost alocată pentru remodelarea a șapte unități comerciale din județul Vâlcea.

În ceea ce privește planurile pentru anul acesta, retailerul a pus pe lista de priorități extinderea, în aceleași formate ca și până acum. ”Dorim să ne consolidăm poziția în regiunea Oltenia și să oferim clienților noștri un confort superior în realizarea cumpărăturilor”, a mai precizat antreprenoarea.

Annabella este una dintre cele mai mari rețele 100% românești din retailul alimentar, având în prezent 67 de magazine, situate preponderent în județul Vâlcea. Retailerul este deținut de soții Dorina și Dan Mutu, care au dezvoltat și un business de producție - Râureni, unul dintre cele mai mari branduri locale de conserve din fructe şi legume.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content