FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Replica Aldi pentru intrarea Lidl în SUA: 3,4 mld. euro în expansiune

Replica Aldi pentru intrarea Lidl în SUA: 3,4 mld. euro în expansiune

În contextul concurenței tot mai intense, discounterul german Aldi vrea să-și securizeze businessul din Statele Unite și anunță investiții de 3,4 miliarde de dolari pentru extinderea rețelei de magazine cu 900 de unități în următorii cinci ani, scrie Bloomberg.

Investițiile în extinderea rețelei de magazine vin ca răspuns la decizia rivalului său Lidl de a intra pe piața din SUA care va deschide săptămâna aceasta primele 9 magazine și care are în plan să ajungă la 100 de unități comerciale până la finalul verii lui 2018.

Cu toate acestea, reprezentanții retailerului au declarat că debarcarea Lidl din această săptămână, nu va schimba modul în care Aldi face business în Statele Unite. ”Facem ceea ce am făcut și până acum pentru a ne asigura că rămânem liderul pieței de discount. Și acțiunile noastre vor merge în aceeași direcție pentru a ne asigura că putem menține acest lucru”, a declarat Liz Ruggles, purtătorul de cuvânt Aldi.

Inițiativele celor doi discounteri ar putea pune mai multă presiune și asupra retailerilor convenționali precum Wal-Mart și Kroger, care vor fi nevoiți să intre în lupta prețurilor. De altfel, în ultimele 17 luni prețurile la alimente au fost pe un trend descendent, marcând cea mai lungă perioadă de deflație din ultimii 60 de ani.

”Retailerii convenționali nu își pot permite să își diminueze vânzările chiar acum, dat fiind cât de competitiv este mediul de business”, susține Ken Knudson, partener al firmei de consultanță Bain & Co. De asemenea, consultantul estimează că vânzările segmentului de discount – care include Aldi și Lidl – vor înregistra creșteri de până la 10% pe an până în 2020, o rată de creștere de cinci ori mai mare decât în cazul magazinelor convenționale.

În acest moment Aldi deține 1600 de magazine, targetul fiind de a ajunge la 2.500 de unități comerciale până în 2022. Strategia de extindere va crea 25.000 de locuri de muncă în  SUA și va face din Aldi al treilea cel mai mare retailer de alimente din țară, după Wal-Mart și Kroger.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content