FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Producătorul săpunurilor Savonia, la a doua locație în București

Producătorul săpunurilor Savonia, la a doua locație în București

După 10 luni de la inaugurarea primului magazin fizic, producătorul săpunurilor Savonia investește în extinderea rețelei și bifează o nouă deschidere în Capitală. Noua unitate comercială a fost inaugurată la finalul lunii iulie în zona Romană, pe bulevardul Mendeleev, nr. 44, iar investiția în amenajarea spațiului s-a ridicat la 5.000 de euro.

”Magazinul are o suprafață de vânzare de 30 de metri pătrați, dublu față de cealaltă unitate pe care o deținem. Însă, în această locație oferim clienților posibilitatea de a-și ridica produsele pe care le-au comandat online. Dacă ne referim însă la poziționarea magazinului, nu este o zonă cu trafic la fel de ridicat ca la unitatea de la Universitate, însă clienții au o putere de cumpărare mai mare”, explică Cristian Unguraș, fondatorul businessului.

În ceea ce privește sortimentația, în magazin sunt disponibile 200 de SKU-uri, dintre acestea 50% fiind produse proprii. Cât despre planurile de viitor, antreprenorul nu mai are în plan inaugurarea unor noi locații, dar lucrează la o franciză, planul fiind de a găsi parteneri în marile orașe ale țării.

Savonia este un business de familie ”născut” de la o carte despre cum se fac săpunurile. Inițial produsele au fost disponibile în magazinul online, care și-a deschis porțile în luna noiembrie 2014, cu un portofoliu de 12 săpunuri și cu o selecție de accesorii produse artizanal în România. Primul magazin Savonia a fost inaugurat în centrul Capitalei, în zona Universitate, iar investiția s-a ridicat la circa 10.000 de euro.
În acest moment, businessul Savonia are vânzări situate între 15.000 și 20.000 de euro pe lună, vârfurile fiind atinse, evident, de Sărbători, dar și în momente precum Black Friday, când vânzările pot crește și de 5 de ori. Din punctul de vedere al canelelor de vânzare, online-ul reprezintă circa 40%, magazinele 25-30%, iar restul vânzărilor sunt realizate de revânzărtori (farmacii, magazine naturiste etc.).

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content