FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Producătorul conservelor Arovit estimează un avans de 11% al afacerilor

Producătorul conservelor Arovit estimează un avans de 11% al afacerilor

MIB Prodcom, unul dintre cei mai importanți jucători din domeniul prelucrării și conservării legumelor și fructelor, estimează pentru acest an un avans de 11% al afacerilor până la 39 milioane de lei (circa 8,5 milioane euro) pe fondul majorării exporturilor, dezvoltării segmentului HoReCa, al creșterii numărului de utilizatori industriali și consumatori tradiționali, a declarat pentru Progresiv Manuela Aron, Director Executiv al companiei.

„Evoluția din acest an este legată de dezvoltarea piețelor în care activam, atât la nivel național, cât și la cel al exporturilor. Rezultatele se bazează pe creșterea capacității de producție ca urmare a extinderii suprafețelor cultivate cu legume, a investițiilor în echipamentele de producție, optimizarea costurilor și extinderea portofoliului de clienți”, a precizat Manuela Aron.

Investițiile bugetate pentru acest an au avut ca principale arii vizate achiziționarea de noi linii tehnologice de producție, creșterea producțiilor agricole prin dezvoltarea fermelor și a infrastructurii existente, iar o parte din buget a fost alocat acțiunilor de marketing.

„Investițiile tehnologice au însemnat achiziționarea unei linii pentru procesarea tomatelor în vederea obținerii sucului de roșii și a pastei de tomate, iar unele din investițiile pe termen lung ce doresc să îmbunătățească randamentul producțiilor agricole au avut la bază extinderea culturilor protejate cu 30% și dezvoltarea sistemului de irigații”, a mai spus directorul executiv.

Compania, care în acest an a împlinit 75 de ani de activitate, este în prezent lider de piață pe segmentul gem și dulceață, bifând creșteri ale vânzărilor pe partea conservelor de legume, ardei copți în oțet și dulceața de ardei iute.

Pentru anul viitor, MIB Prodcom mizează pe un scenariu optimist care să aducă o majorare a cifrei de afaceri, premisele luate în calcul fiind modul în care a evoluat piața în 2017, interesul clienților pentru aceste categorii de produse și investițiile făcute pentru optimizarea costurilor.

„În ceea ce privește obiectivele viitoare avem în plan o serie de investiții pentru dezvoltarea unității de producție și modernizarea acesteia, cât și investiții ce vizează extinderea fermelor. Pentru noi este foarte important să livrăm pe piață produse de calitate, iar prin cultivarea legumelor în fermele din apropierea unității noastre de producție ne asigurăm de faptul că acestea sunt prelucrate și conservate în cel mai scurt timp, valorificând astfel calitățile nutritive ale materiilor prime. Dincolo de aceste aspecte, avem în vedere investiții care să contribuie la diferențierea brandului Arovit prin dezvoltarea gamei de produse și promovarea lor în rândul comunității”, a adăugat Manuela Aron.

Totodată, compania are în plan extinderea pe noi piețe de export, în special în Țările Arabe, zonă în care brandul Arovit a fost prezent înainte de 1989. Alte piețe importante pentru export sunt Marea Britanie și Germania.

Sursă foto: Arovit Facebook

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content