FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Pop-up store-ul de vinuri Aldi, test pentru un nou concept?

Pop-up store-ul de vinuri Aldi, test pentru un nou concept?

Discounterul Aldi testează posibilitatea de a deschide un magazin specializat de vinuri în Marea Britanie printr-o acțiune de tip pop-up store. Magazinul va fi deschis între 26 și 28 mai și este localizat în zona Boxpark, Shoreditch, din capitala britanică, și se desfășoară sub umbrela London Wine Week.

Spațiul, nu mai mare de 50 mp, constă în vitrine de sticlă cu vinuri și stații de degustări dotate cu tablete prin intermediul cărora vizitatorii pot comanda produsele lor preferate care ulterior vor fi livrate chiar la ușă. Cumpărătorii au de asemenea ocazia să deguste înainte să cumpere, un proces în care beneficiază gratuit și de sfaturile somelierilor aflați în locație. Există și cursuri gratuite de introducere în arta împerecherii vinului cu produse precum brânzeturi sau diverse feluri de mâncare, dar și cum să identifici caracteristicile unui vin în general.

Purtătorul de cuvânt al Aldi a declarat pentru publicația Independent că se ia în considerare deschiderea unei locații permanente care să aibă în ofertă doar vinuri dacă se va dovedi a avea potențial. Pe termen scurt, scopul pop-up store-ului este să aducă mai multă vizibilitate vinurilor Aldi în ochii londonezilor.

Acțiunea vine și în contextul în care magazinul online de vinuri al retailerului a înregistrat un succes neașteptat, cu peste 100 de sticle din colecția Exquisite vândute în fiecare oră în Marea Britanie. De altfel, magazinul online de vinuri, lansat în ianuarie anul acesta, a fost și prima explorare pe acest canal. 

Aldi operează în prezent 640 de magazine în Marea Britanie și are în plan deschiderea altor 83 în anul în curs. Ținta este atingerea pragului de 1.000 de magazine până în 2022.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursa foto: thesun.co.uk

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content