FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Peștele, vânzări cu 20% mai mari în postul Crăciunului

Peștele, vânzări cu 20% mai mari în postul Crăciunului

Vânzările autohtone de pește vor crește cu 20% în perioada Postului de Crăciun (15 noiembrie – 25 decembrie), explicația fiind dată în primul rând de dieta din timpul postului, când singura carne permisă în anumite zile este cea de pește, dar și de obiceiul nou creat al românilor care nu țin post de a mânca pește în așa-numitele zile cu dezlegări la pește, anunță reprezentanții Alfredo Seafood.

„Dacă în aceeași perioadă a anului trecut s-a înregistrat o creștere a consumului de circa 30%, anul acesta estimăm o majorare de aproximativ 20%. Această modificare cred că este determinată de o serie de factori printre care aș menționa: creșterea prețurilor din cauza inflației, precum și a avântului economic înregistrat în ultima perioadă în Europa Occidentală, care a produs o ușoară majorare a costurilor produselor premium de import. De asemenea, dacă anul trecut consumul mai ridicat de pește s-a bazat și pe scăderea TVA-ului, deja acest lucru nu mai este de actualitate”, explică Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.

Printre cele mai cumpărate tipuri de pește din portofoliul Alfredo Seafood se numără atât somonul, macroul, merluciul și codul, provenite din captură și acvacultură din afara țării, congelate sau proaspete, cât și soiuri din producția autohtonă cum sunt: crapul, păstrăvul, sângerul, carasul sau novacul.

În perioada postului, Alfredo Seafood va continua promoțiile săptămânale pentru diferite specialități din gama de pește “Gata de Gătit”, dar și pentru produsele vândute la vrac, atât congelate cât și proaspete.
Romfood Trading este unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România, iar comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood.

Compania deține două fabrici din Constanța şi Bucureşti. Produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât şi în peste 3.000 de magazine de comerţ tradiţional.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content