FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Penny Market, investiții de 170 de mil. de euro în ultimii doi ani

Penny Market, investiții de 170 de mil. de euro în ultimii doi ani

REWE România, grupul german care deține pe piața locală magazinele Penny Market, a realizat investiții directe de circa 170 de milioane de euro în ultimii doi ani, 2016 și 2017, au declarat reprezentanții companiei în cadrul unei conferințe de presă. Bugetul a fost direcționat către investiții greenfield în deschiderea de noi magazine, în remodelările de magazine existente și în extinderea centrelor logistice.

„Pentru 2016 şi 2017 la un loc, grupul Rewe a investit în România 170 milioane de euro. Aceşti bani au mers în 47 de magazine noi şi în dezvoltarea capacităţii logistice. Anul trecut am deschis al doilea depozit de la Bacău şi am extins depozitele de la Ştefăneşti şi Turda. Am remodelat peste 100 magazine pe conceptul nou Future Store”, a declarat Daniel Gross, Directorul General, Rewe România.

Recent, grupul a finalizat procesul de închiriere a galeriilor comerciale ale fostelor magazine XXL Mega Discount din Brăila, Bucureşti, Târgovişte, Buzău şi Ploieşti. În noul format, magazinele Penny Market ocupă aproximativ 40% din suprafața totală a galeriilor, restul spațiului, cu o suprafață închiriabilă de circa 10.000 de metri pătrați în total, fiind ocupat de Decathlon, Deichmann, Hippoland, Jysk, Pepco, Takko, TXM, Zoocenter.

2017, unul dintre cei mai buni ani

Cât despre anul ce tocmai s-a încheiat, Daniel Gross spune că a fost unul dintre cei mai buni de până acum, în rând cu dezvoltarea din ultimii ani, rezultatele financiare ale grupului urmând să fie publicate în această primăvară. Compania a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 2,86 miliarde de lei, în creștere cu circa 8% față de anul precedent și a raportat un profit net de 23,75 milioane de lei, în creștere cu circa 85%.

În 2018, Penny Market are în plan să inaugureze între 20 și 25 de magazine noi, în următorii 5-6 ani, planul fiind de a deține 400 de unități pe teritoriul țării noastre.

În ceea ce privește sortimentația din magazine, discounterul și-a propus ca până la finalul acestui an, aceasta să fie alcătuită din 70% produse românești de la producători locali, ponderea din prezent fiind de circa 60%. „Este un obiectiv ușor de zis, dar greu de făcut. Pe anumite zone nu avem producători care să susțină asta, mai ales iarna, dar e un deziderat frumos”, a punctat Gross.

Retailerul Penny Market a încheiat anul 2017 cu un număr de 27 de magazine inaugurate, rețeaua ajungând, astfel, la 221 de magazine operaționale în România. Ultimele investiții în acest sens ale Rewe România au fost finalizate în luna decembrie și au inclus deschiderea a șase magazine în cinci județe din România și în Capitală.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content