FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Nordic Food vizează un avans de 15% al afacerilor pentru 2018

Nordic Food vizează un avans de 15% al afacerilor pentru 2018

Nordic Food, una dintre cele mai importante companii din domeniul distribuției produselor alimentare și parte a grupului Nordic, și-a setat un target de majorare a afacerilor de 15% pentru anul acesta, până la pragul de 277 de milioane de lei, 2018 fiind ”anul stabilității și creșterii”.

”Pentru 2017 am raportat o cifră de afaceri de 241 de milioane de lei, în creștere cu 5% față de anul precedent. Pentru anul acesta, ne-am propus un ritm de creștere mai alert, susținut pe de-o parte de extinderea sortimentației cu branduri noi, dar și implementarea unui nou serviciu pentru clienți, o aplicație de Warehouse Management System, o investiție de peste 150.000 de euro prin care vor fi optimizate toate operațiunile din depozit”, a declarat Ciprian Moldoveanu, Director General Nordic Food.

Cel mai important canal de vânzare al Nordic Food rămâne retailul, cu o pondere de 70% din totalul vânzărilor, însă HoReCa reprezintă un segment de piață cu un potențial important de creștere. „Am observat că în ultimii ani HoReCa are o ascensiune foarte frumoasă, reprezentând 28-30% din vânzările Nordic Food. Dacă ar fi să ne uităm la performanțele noastre în retail, aș spune că facem 80% din vânzări în marile lanțuri de retail modern și doar 20% în retailul tradițional” a mai subliniat Moldoveanu.

Prima achiziție, în HoReCa

Recent, Nordic Food a achiziționat compania Dupont Ingredient, unul dintre principalii competitori pe segmentul distribuției de produse franțuzești de patiserie-cofetărie în horeca, cu afaceri de circa 18 milioane de lei în 2017. Astfel, produsele din portofoliul Dupont precum Laiterie de Montaigu (frișcă naturală), Bridor (patiserie și panificație congelată), Ravifruit (piureuri de fructe), PCB Creation (decorațiuni de ciocolată) vor fi distribuite de Nordic Food.

”Am început negocierile de mai bine de un an, însă schimbarea devine operațională de la 1 iunie. Compania Dupont era axată pe distribuția în zona de sud a României, însă, odată cu preluarea businessului de către Nordic, distribuția va fi extinsă la nivel național. Atunci când am făcut bugetul și proiecțiile de creștere pentru 2018, achiziția Dupont a fost un as în mânecă, iar procentul de 15% nu include și vânzările realizate cu brandurile din portofoliu Dupont”, a explicat Ciprian Moldoveanu.

Preluarea Dupont Ingredient, deținută anterior de către antreprenorul Thomas Royer, presupune și transferul angajaților, precum și a activelor firmei și a flotei auto.
În ceea ce privește dezvoltarea companiei pe termen mediu și lung, Ciprian Moldoveanu susține că avansul va veni atât din creșterea performanței cât și din integrarea altor businessuri precizând, totodată, că pentru 2018 nu vizează alte achiziții.

Schimbare de generație

După aproape 25 de ani de la înființarea companiei, Ciprian Moldoveanu – fiul lui Valentin Moldoveanu, unul dintre cei trei fondatori ai Nordic – a preluat conducerea Nordic Food.
Odată cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un proces de rebranding care a constat într-o reiterare a valorilor companiei, conform noii viziuni care a dus la o nouă identitate vizuală, un nou sediu și o nouă structură organizațională.

Nordic Food a fost înființată în anul 1994, sub denumirea de Nordic Import-Export CO. Astăzi, Nordic Food este o companie de vânzări, marketing și merchandising cu acoperire națională. Compania deține circa 2.500 de produse în portofoliu (produse proaspete, congelate, ingrediente specializate, legume&fructe).

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content