FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite

Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20 sunt sezonale.

Dintre cele 40 de noi produse, 20 sunt sezonale, din categoriile Kitkat si Smarties, în ediții limitate de Paști - de la iepurași, precum KitKat Caramel Sărat la ouă de ciocolată cu bombonele Smarties în interior, sau cutiile de Egg Hunt.

Pentru iubitorii cafelei, NESCAFÉ 3in1 Black Roast iese în evidență la raft prin ambalajul său alb și negru într-o categorie tradițional codificată pe culori, și așa este și gustul său.

Nu mai puțin de 14 noi produse vor fi anunțate în curând sub brandul Maggi în probabil cea mai amplă împrospătare de categorie din portofoliul curent al Nestlé.

În categoria Infant sunt anunțate șase produse noi: mai multe variante de deserturi și piureuri de fructe pentru bebeluși GERBER, cereale integrale precum Nestlé Junior Căpșuni având o textură cu bucățele de fructe si cereale, îmbogățite cu fier și 12 vitamine și minerale pentru o dezvoltare armonioasă.

Nestlé aduce noutăți și sub brandul Purina. Este vorba de Purina AdVENTuROS™ Training, recompense pentru câini, potrivite pentru diverse momente ale zilei precum dresaj, plimbări, sănătatea dentiției, respectiv de noua gamă Felix Tasty Shreds, hrană umedă pentru pisici cu acizi grași Omega 6 esențiali.

În Zona Europa, de care aparține România, 95,2% din toate ambalajele Nestlé sunt deja proiectate astfel încât să poată fi reciclate. Începând din 2018, Nestlé a ajuns la 32,6% din ținta de reducere a utilizării plasticului virgin, fiind înlocuit cu materiale reciclate.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN.

Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a înregistrat vânzări totale de 22,1 miliarde de franci elvețieni, marcând o creștere organică de 1,4%, cu pricing de 3,4% și creștere internă reală (RIG) de -2,0%.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, iar cei peste 300.000 de angajați sunt dedicați scopului Nestlé de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume emblematice precum NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi® și Nesquik. Performanța companiei este susținută de strategia Nutrition, Health and Wellness. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani. 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content