FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Mogyi are un nou Marketing Manager

Mogyi are un nou Marketing Manager

Mogyi România, unul dintre principalii jucători pe piața snackurilor, a numit-o recent pe Valeria Crețu în poziția de Marketing Manager. Anterior preluării conducerii departamentului de marketing Valeria a ocupat funcția de Brand Manager în cadrul Intersnack. Valeria activează în industria bunurilor de larg consum din 2008, prima sa experiență fiind în cadrul producătorului de ulei Bunge.

Din poziția de Marketing Manager, Valeria este responsabilă de strategia de promovare pentru brandul Mogyi în cadrul pieței locale. În continuare focusul companiei rămâne pe calitatea produselor și bineînțeles pe nevoile consumatorilor din cele 4 categorii în care activăm: alune, popcorn, semințe și breadchips. Vrem să fim cât mai prezenți în viața consumatorilor noștri loiali și să câștigăm consumatori noi prin calitate, inovație permanentă și vizibilitate.

Mogyi a fost înființată în anul 1990, fiind o afacere de familie, specializată în prăjirea, ambalarea şi comercializarea seminţelor şi fructelor oleaginoase. Mogyi România încheia anul 2016 cu afaceri de 60 milioane de lei și un profit net de 1,74 milioane lei, o creștere substanțială față de 2015, când compania afișa un profit de 22.747 lei.

Piața snackurilor era estimată anul trecut la peste 400 de milioane de euro, printre jucătorii importanți numărându-se Intersnack și Star Foods.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content