FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Metro Rusia vrea să ajungă de la 200 la 2.000 de francize în 3 ani

Metro Rusia vrea să ajungă de la 200 la 2.000 de francize în 3 ani

Retailerul german Metro intenționează să crească numărul de magazine în sistem franciză din Rusia la 2.000, până în anul 2020.

Metro Cash&Carry operează în prezent în Rusia 200 de magazine în franciză, iar în trei ani vrea să crească acest număr de 10 ori.

„Pentru 2018 și 2019 avem planuri gigant și vrem să deschidem de 10 ori mai multe magazine, adică să ajungem la un număr de 2.000 de locații”, a declarat, pentru Reuters, Jere Calmes, noul CEO Metro Cash & Carry Rusia.

Cele 200 de franzice Metro din Rusia, care funcționează sub brandul Fasol, sunt concentrate în prezent în regiunile Moscova și Sankt Petersburg, însă, oficialii retailereului german spun că pe viitor țintesc și alte zone mari din țară. Metro a inițiat din 2012 parteneriate în sistem de franciză cu retailerii independenți din Rusia - program care se desfășoară și în alte țări din Europa Centrală și de Est, precum Polonia și România (unde Metro deține franciza La Doi Pași -n.r). 

Tot în Rusia, Metro operează în prezent aproximativ 90 de magazine în sistem Cash&Cary.

În prezent, cel mai mare retailer din Rusia este Magnit care deține peste 12.000 de locații. 

Grupul german Metro operează și pe piața din România, unde deține 25 de magazine Metro Cash&Carry, 5 unități de dimensiuni mai mici Metro Punct, o platformă de comerț online, precum și franciza La Doi Pași. Compania a încheiat anul financiar 2015-2016, ce corespunde perioadei 1 octombrie 2015 - 30 septembrie 2016, cu o cifră de afaceri de 904 milioane de euro, în creștere cu 2% față de anul fiscal precedent. 

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content