FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Mega Image și-a majorat vânzările cu 11% în al doilea trimestru

Mega Image și-a majorat vânzările cu 11% în al doilea trimestru

Retailerul Mega Image, parte a grupului olandezo-belgian Ahold-Delhaize, a raportat vânzări în creștere cu 11% în al doilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit raportului financiar intermediar publicat de grup.

Perioada aprilie-iunie a marcat un pas important pentru Mega Image, retailerul inaugurând prima sa unitate comercială din Cluj-Napoca. De altfel, potrivit informațiilor publicate, în perioada următoare, Mega Image își va continua expansiunea în Transilvania. 

La nivel de regiune, grupul Ahold Delhaize a obținut un avans al vânzărilor nete de 3,9% în Q2 versus aceeași perioadă a anului precedent, până la 1,43 de miliarde de euro. În ceea ce privește vânzările comparabile (excluzând vânzările de combustibil), acestea s-au majorat cu 1,7% în perioada aprilie-iunie, România, Serbia și Cehia fiind țările care au contribuit semnificativ la această creștere. Potrivit raportului, în Europa Centrală și de Sud-Est, au fost inaugurate în această perioadă 111 unități comerciale. 

Cât despre performanța la nivel de grup, Ahold Delhazie a înregistrat în trimestrul încheiat la data de 30 iunie venituri totale nete de 16,12 miliarde de euro, în creștere cu 3,4% față de aceeași perioadă a anului precedent. 

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România. Retailerul face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente. Potrivit rezultatelor raportate la Ministerul de Finanțe, compania a încheiat anul 2016 cu afaceri de 4,32 de miliarde de lei, raportând o majorare de 21,39% față de anul 2015. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat un rezultat net de 134,8 milioane de lei, în creștere cu 31% față de 2015. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content