FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Marii retaileri vor deschide cel puțin 300 de magazine noi în 2017

Marii retaileri vor deschide cel puțin 300 de magazine noi în 2017

Cinci din cei 12 retaileri internaționali și-au anunțat deja planurile de expansiune pentru 2017, iar bilanțul arată un număr de 300 de magazine, cu peste 50 mai mult ca în anul precedent.

Cel mai agresiv retailer va fi Profi, ale cărui planuri nu au fost deloc deraiate de schimbarea proprietarului la finalul lui 2016. Acesta plănuiește un număr de 200 de noi unități, împărțite frățește între cele trei formate – Standard, City și Loco.

Și Mega Image a anunțat un număr de cel puțin 60 de unități noi și un buget total de investiții de 50 de milioane. Totuși, în cazul retailerului belgiano-olandez mai importantă este intrarea pe piața din Cluj, planificată pentru primul trimestru din an și care reprezintă o piatră importantă de hotar în planul de “expansiune națională targetată”. De asemenea, Mega Image lucrează și la un proiect propriu în zona de online, care va funcționa în paralel cu parteneriatul cu eMag.

În segmentul hypermarket, doar retailerul german Kaufland a comunicat ce planuri are pentru 2017, respectiv de 5-6 magazine noi.

În segmentul de discount, cei doi jucători activi se vor extinde în linie cu 2016: Penny cu 20-25 de magazine și Lidl cu 10-11 unități. Selgros a anunțat și el două deschideri, în noul format compact, una dintre noile locații fiind deja anunțată: Bistrița.

Restul retailerilor încă nu și-au făcut publice planurile de expansiune, dar ce mai știm este că francezii de la Carrefour vor fi ocupați cu remodelarea și rebranduirea magazinelor Billa sub brandul Market în primul semestru din an.

Citește o analiză completă a evoluției retailerilor independenți în 2016, aici.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content