FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > La ce competitori merg magazinele la care Ahold Delhaize trebuie să renunțe în Belgia

La ce competitori merg magazinele la care Ahold Delhaize trebuie să renunțe în Belgia

Ahold Delhaize a anunțat că subsidiarele belgiene ale grupului au ajuns la un acord de a renunța la cinci magazine și un proiect, pentru a satisface condițiile setate de Consiliul Concurenței din această piață la momentul fuziunii dintre cele două companii, în 2016.

Lidl Belgia va achiziționa trei magazine Albert Heijn (cele din orașele Leuven, Oudenaarde și Anvers) și un proiect în curs de dezvoltare, în timp ce Tanger va cumpăra un magazin Albert Heijn și unul Proxy Delhaize în Anvers.

Aceste mutări sunt la rândul lor supuse aprobării autorităților de concurență. Din momentul în care trazacțiile vor primi undă verde, bunurile vor fi transferate în termen de cel mult trei luni.

Consiliul Concurenței și-a dat acordul pentru fuziunea dintre Ahold și Delhaize pe 15 martie 2016, cu mențiunea că retailerul trebuie să renunțe la opt magazine Albert Heijn, cinci magazine Delhaize și mai multe proiecte aflate în curs de dezvoltare în piața belgiană. Până la îndeplinirea acestor condiții, Ahold Delhaize va continua să opereze în Belgia sub două entități separate.  

Ahold Delhaize este unul dintre cele mai mari grupuri de retail la nivel internațional, deținând 6.556 de unități comerciale în 11 țări. La nivelul regiunii Europa Centrală și de Sud Est, Ahold Delhaize a încheiat anul 2016 cu 1.638 de magazine, incluzând unitățile în franciză.

Grupul belgiano-olandez a închis anul 2016 cu un avans al afacerilor de 2,1% față de 2015, până la 62,33 miliarde de euro. 

Sursa foto: belfastlive.co.uk

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content