FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Kaufland, la jumătatea planurilor de expansiune pentru 2017

Kaufland, la jumătatea planurilor de expansiune pentru 2017

Kaufland continuă să investească în extinderea rețelei de magazine și inaugurează un nou hypermarket în Craiova. Este cel de-al treilea magazin din acest oraș și cel de-al 115-lea al rețelei la nivel national. De la începutul anului și până în prezent, germanii au deschis trei noi unități, în condițiile în care planul de expansiune pentru 2017 prevede 5-6 noi unități comerciale. 

Noul hypermarketul este situat pe str. Doctor Nicolae Ionescu Sisești, nr. 23 - 23A și are o suprafață de vânzare de 2421 metri pătrați, dintr-o suprafață totală de 2965 metri pătrați. Programul magazinului este de la 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea cuprinde 195 de locuri pentru mașini și 12 rastele pentru biciclete.

Hypermarketul din Craiova dispune de cele mai noi concepte implementate de retailer în rețeaua sa, precum vitrină de produse to go, vitrină băuturi răcite, brutărie repoziționată lângă raionul de legume-fructe. De asemenea, este primul magazin unde raionul de produse congelate este poziționat lângă casele de marcat. În ceea ce privește sortimentația, noul magazin este în linia politicii Kaufland, listând până la 26.000 de SKU-uri, cu peste 50% de proveniență locală.

„Kaufland România se preocupă în mod special să ofere un sortiment local bogat și variat, în linie cu politica de achiziții din întreaga rețea. Colaborarea cu producătorii români ne ajută să menținem un traseu scurt de aprovizionare, astfel încât să oferim produse proaspete, la prețuri reduse, dar și să contribuim în acest mod la sprijinirea economiei locale. Derulăm acțiuni de susținere pentru producătorii români, pentru ca produsele lor să ajungă mai ușor pe rafturile noastre. De exemplu, programul de certificare a calității și siguranței legumelor și fructelor fermierilor locali (GLOBALG.A.P.), Cooperativa Agricolă „Țara Mea” – prin care comercializăm produse de la peste 350 de fermieri români, etichetate la raft cu marca Țara Mea. Organizăm Târgurile de Bunătăți Românești în parcările noastre, prin care oferim oricărui producător local ocazia să își vândă direct produsele, oferindu-i spațiul și întreaga logistică în mod gratuit. În Craiova am organizat săptămânile trecute două astfel de târguri și vom continua în tot anul și în restul țării”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Nu în ultimul rând, noul hypermarket beneficiază de o instalație de încălzire ecologică - un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. 100% din energia utilizată în magazin este verde, provenind în totalitate din surse regenerabile.

Pentru anul financiar 2017 retailerul german a anunțat investiții de 100 de milioane de euro în deschiderea de noi magazine, dar și în remodelarea unor unități comerciale deja existente. De asemenea, la finalul anului trecut retailerul vorbea și despre demararea activității în zona de e-commerce în a doua parte a 2017.

Compania a înregistrat în 2015 - cel mai recent raportat la Ministerul de Finanțe - o cifră de afaceri de 9,2 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, rezultat ce îl plasează pe primul loc în clasamentul celor mai mari retaileri internaționali prezenți pe piața locală în funcție de cifra de afaceri.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content