FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Kaufland face primul pas pentru extinderea în afara Europei

Kaufland face primul pas pentru extinderea în afara Europei

Retailerul german Kaufland a achiziționat recent un teren în Foresville, Australia, acesta fiind primul pas important în extinderea rețelei în afara Europei. Primele zvonuri privind intrarea Kaufland pe piața din Australia au apărut încă de la începutul acestui an și, potrivit declarațiilor oferite de către reprezentanții Kaufland, retailerul caută și alte spații.

Terenul achiziționat de Kaufland pentru circa 20 de milioane de dolari de află la doar 3 kilometri de zona de business din Adelaide, capitala Australiei de Sud. Retailerul are în plan să construiască un hypermarket cu o suprafață de vânzare de 20.000 de metri pătrați, iar sortimentația va include aproximativ 60.000 de SKU-uri. Comparativ cu magazinele operate de Coles și Woolworth, doi dintre cei mai mari jucători pe piața de retail din Australia, magazinul Kaufland va avea o suprafață de vânzare de cinci ori mai mare.

Retailerul și-a propus să fie o destinație în achiziția de alimente pentru cumpărătorii australieni și vrea să ofere ”one-stop shop expericence”. Mai mult, retailerul a anunțat deja că are un plan ambițios de investiții și dezvoltare pe piața din Australia, fiind în căutarea unor spații cu suprafețe de peste 10.000 de metri pătrați.

Specialiștii în retail sunt de părere că odată cu intrarea Kaufland, competiția pe piața din Australia va fi mult mai puternică. În ultimii ani, retailerii locali au fost nevoiți să-și regândească strategia privind poziționarea din punctul de vedere al prețului datorită extinderii Aldi și Costco. Mai mult decât atât, toți jucătorii așteaptă să vadă dacă Amazon își va face și el intrarea în piață sau nu.

Kaufland este parte a grupului Schwarz, al patrulea mare jucător la nivel mondial. Schwarz a raportat la nivelul anului 2016 afaceri de peste 90 de miliarde de euro. Kaufland operează peste 1.200 de magazine la nivel european, în Germania, Cehia, Polonia, Bulgaria, Croația, România și Slovacia și are nu mai puțin de 150.000 de angajați.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content