FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > GSK Consumer Healthcare are un nou GM pentru Europa Centrală și de Est

GSK Consumer Healthcare are un nou GM pentru Europa Centrală și de Est

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare a anunțat numirea Romanei Jourdren în funcția de Director General pentru Europa Centrală și de Est. Jourdren a deținut anterior poziția de Director General pentru Cehia și Slovacia.

În noul său rol, Jourdren va fi responsabilă pentru gestionarea tuturor operațiunilor GSK Consumer Healthcare, corespunzătoare ariei geografice care se întinde pe 30 de piețe, cele mai importante fiind Rusia, Polonia, Ucraina, Cehia, Slovacia, România și Ungaria.

„Sunt foarte onorată că am fost selectată pentru a conduce activitățile din Europa Centrală și de Est. GSK și-a pus amprenta foarte puternic aici. Avem mărci globale și locale îndrăgite de consumatori, care s-au detaşat ca lider în multe categorii şi în multe piețe. Încă vedem oportunități mari în piaţă. În principal, atribuțiile mele vor consta în accelerarea dezvoltării și în urmărirea atentă a îndeplinirii obiectivelor ambițioase pe care ni le-am setat”, a declarat Romana Jourdren.       

Sylwia Piankowska, numită în luna ianuarie 2017 Director General pentru GSK Consumer Healthcare România şi Balcani raportează acum către Romana Jourdren şi implementează strategia de creştere a României în regiune.

Jourdren are o vastă experiență în marketing, vânzări și management general în sectorul FMCG. Romana Jourdren s-a alăturat GSK în anul 2013, anterior lucrând în companii precum Philips, EgonZehnder, Danone și Kimberly Clark. În noua poziție, Romana Jourden va lucra în Varșovia, unde se află sediul companiei pentru regiunea Europa Centrală și de Est și se va alătura echipei de Leadership European din cadrul GSK Consumer Healthcare.

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare este una dintre cele trei companii de top ale GSK. În România, compania are o tradiție de peste 25 de ani, în care investițiile s-au ridicat la peste 150 milioane euro, potrivit unei declarații anterioare. Conform celor mai recente raportări, în 2015, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 200 de milioane de lei. Portofoliul local de produse include branduri precum Theraflu,  ParaSinus, Panadol, Voltaren, Sensodyne, Parodontax, Corega și Aquafresh.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content