FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > GfK achiziționează o companie specializată în studierea cumpărătorilor în mediul digital

GfK achiziționează o companie specializată în studierea cumpărătorilor în mediul digital

GfK achiziționează NORM Research & Consulting AB, o companie de cercetare de piață suedeză specializată în cercetări virtuale de cumpărător. Produsul lor de bază este un software care simulează un mediu de cumpărături pentru diverse scopuri de cercetare.

Simstore, software-ul de cloud al lui NORM, permite analiza eficientă a comportamentului cumpărătorilor. Cu rezultatele cercetării, clienții își pot optimiza strategia de preț, sortimentația, ambalajele, aranjarea la raft și lansările de produse. Simstore creează medii de cumpărături foto-realiste în două și trei dimensiuni.

Simstore a fost dezvoltat în ultimii 10 ani pentru a deveni o platformă de cercetare vârf de lance pentru studierea comportamentului cumpărătorilor. Acesta permite analize scalabile și eficiente de comportament fără a fi nevoie de studii de testare scumpe și consumatoare de timp în medii fizice. Mediile simulate sunt fie ale unor retaileri care dețin magazine fizice, fie ale unor retaileri online. Până în prezent, Simstore a derulat cercetări în rândul a milioane de consumatori din peste 30 de țări, crescându-și capabilitățile împreună cu GfK.

"Această achiziție extinde oferta noastră de studii despre cumpărător dedicată clienților din piețele de FMCG, de retail și de tehnologie. Prin îmbinarea datelor comportamentale cu Simstore, clienții au o viziune completă asupra cumpărătorului la nivel global, generând soluții clare pentru a optimiza prezența la raft, canalele de distribuție alese și experiența de cumpărare", precizează Adrian Sanger, coordonatorul studiilor de cumpărător la GfK.

NORM Research & Consulting AB a fost inființată în anul 2003 și are 60 de angajați aflați sub coordonarea fondatorilor Anders Örbom și Andreas Lee. Din locațiile sale din Stockholm și Amsterdam, compania desfășoară proiecte globale pentru clienți, precum Unilever, Carlsberg, Nestlé, Arla Foods și Philips.

GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piață la nivel global, cu o prezență în peste 100 de țări, 80 de ani de expertiză și 13.000 de experți angajați. În România compania este prezentă din 1992.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content