FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Germanii de la Penny intră în „hora online-ului”

Germanii de la Penny intră în „hora online-ului”

Penny, lanțul de supermarketuri de tip discount, a deschis primul său magazin online, clienții putând achiziționa pentru moment articole nealimentare, respectiv 30 de tipuri de vinuri și alte băuturi alcoolice.

Magazinul online Penny-Onlineshop.de este disponbil din 29 iunie. Reprezentanții retailerului au precizat că intenționează să extindă sortimentația până la finalul anului, scrie Ecommerce News.eu.

Magazinul poate fi accesat de clienții Penny din Germania fară ca aceștia să fie obligați să se înregistreze. În plus, nu se impune o comandă minimă ca și valoare sau un anumit număr de produse. Prețurile sunt similare cu cele din magazine, pentru fiecare comandă clienții trebuind să achite o taxă de 4.95 euro. Livrările sunt realizate prin DHL și sunt posibile doar în interiorul Germaniei.

Rețeaua Penny a fost fondată de James D Penny în Marea Britanie în 1973, fiind achiziționată de REWE Group în 1992 pentru 3,2 miliarde de euro. Compania are în prezent circa 2.150 de magazine și peste 27.000 angajați. Anul trecut cifra de afaceri a companiei a depășit șapte miliarde de euro, doar la nivelul Germaniei.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content