FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Farmec își pune rețeaua de distribuție la dispoziția altor producători

Farmec își pune rețeaua de distribuție la dispoziția altor producători

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, vrea să devină furnizor de servicii de distribuție și pentru alți producători. În acest moment, rețeaua de distribuție a Farmec însumează 350 de specialiști în vânzări și 10 reprezentanțe la nivel național, având în plan pentru anul acesta investiții în modernizarea și dezvoltarea acesteia.

“Reţeaua de distribuţie Farmec are o istorie de peste 20 de ani şi a fost mereu o resursă extrem de valoroasă pentru noi. De-a lungul acestui timp, s-a investit constant în modernizarea şi dezvoltarea sa, astfel încât să dispunem în prezent de una dintre cele mai eficiente sisteme de distribuție din ţară. Profesionalismul angajaţilor noştri și capacitatea acestora de a susține diferite tipuri de business ne-au determinat să punem la dispoziţie serviciile noastre și partenerilor externi. La nivel operaţional, sistemul nostru de distribuţie este capabil să susțină, în afară de activităţile proprii, şi pe cele ale altor companii. Considerăm că, începând cu acest an, ne putem asocia cu alte companii care își doresc să beneficieze de serviciile rețelei noastre de distribuție”, a declarat Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec.

Compania clujeană dispune de o amplă acoperire naţională și de multiple canale de distribuție. Cele 10 sucursale la nivel național cuprind 7 depozite în cele mai importante oraşe din ţară (Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov, Piteşti, Iaşi, Focşani) şi 3 puncte de lucru în Constanţa, Craiova şi Baia Mare. Echipa de distribuție formată din 350 de specialiști în vânzări include peste 90 agenţi de comandă și peste 50 de agenţi de distribuţie. Aceștia dispun de o flotă de autovehicule formată din 130 de autoturisme, 44 de autovehicule comerciale şi 11 autovehicule de distribuție grea.

La nivel național, produsele companiei Farmec sunt comercializate în peste 22.500 de puncte de vânzare. La nivel internațional, compania este prezentă în aproximativ 30 de țări, având totodată 7 magazine de brand, deschise alături de parteneri.

Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 mil. euro), în creștere cu 14% față de rezultatele înregistrate în 2015. Pentru anul acesta compania și-a stabilit majorarea afacerilor cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content