FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Farmec deschide primul magazin Gerovital din Transilvania

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Transilvania

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea magazinelor de brand, prin deschiderea primul său magazin din Transilvania, la Cluj. Acesta este al doilea magazin de brand deschis în acest an, după inaugurarea  magazinului Georvital din Craiova.

„Deschiderea magazinului Gerovital ne oferă multiple motive de împlinire şi satisfacţie. În primul rând, ne bucurăm să aducem mai aproape de consumatorii noştri din Ardeal cel mai iubit brand românesc. Un alt motiv special de mândrie este dezvoltarea noastră la Cluj, oraşul în care am crescut şi pe care îl numim acasă. Clujul a fost punctul nostru de plecare, iar de-a lungul anilor, comunitatea locală ne-a susţinut mereu, fapt pentru care suntem profund recunoscători”, a declarat Mircea Turdean, Director General.

Cu o suprafaţă de 40 metri pătraţi, magazinul Gerovital este amplasat în incinta noului centru comercial Platinia, la mezanin, pe Calea Mănăstur, nr. 2-6. Valoarea totală investită în proiectare, design şi amenajarea noului spaţiu este de 240.000 de lei. În cadrul magazinului, sunt disponibile toate produsele cosmetice din gamele Gerovital și Aslavital.

În momentul de faţă, Farmec deţine 5 magazine Gerovital în centre comerciale importante din ţară: 2 magazine la Bucureşti şi câte unul la Constanța, Craiova şi Cluj-Napoca. De asemenea, pe întreg teritoriul ţării sunt deschise 8 magazine de brand Farmec (Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Târgu- Mureș, Timișoara și Brașov).

Producătorul local de cosmetice Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 mil. euro), în creștere cu 14% față de rezultatele înregistrate în 2015. Pentru anul acesta compania și-a stabilit majorarea afacerilor cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content