FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > După cinci ani, FrieslandCampina România reintră pe profit

După cinci ani, FrieslandCampina România reintră pe profit

FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 331 milioane de lei, în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent, și un profit net de 2,65 milioane de lei. Este pentru prima dată în ultimii cinci ani când compania raportează profit.

O contribuție la trecerea în zona pozitivă a avut-o finalizarea programului de consolidare a operațiunilor de producție și a implementării unui program de investiții extensiv în cele două fabrici din Cluj-Napoca și Târgu Mureș.

De asemenea, rezultatele au fost susținute de creșterea cererii pentru întreaga gamă Napolact, a brandului Frico și în special a Napolact Pur și Simplu și BIO, care au continuat să valorifice și să accentueze tendințele de consum.

„Obiectivul nostru a fost acela de a continua eficientizarea întregii activități a companiei după consolidarea sub o singură entitate în cursul anului trecut. Ne-am concentrat pe retehnologizare, creșterea capacității, în paralel cu dezvoltarea gamelor de produse și continuarea investițiilor în brandurile noastre, toate acestea contribuind la un rezultat net pozitiv. Creșterea vânzărilor a fost un obiectiv secundar, la care a contribuit semnificativ pariul nostru de a investi și a dezvolta segmentul local de lactate autentice prin gama „Pur și Simplu”, pentru care folosim doar lapte și fermenți naturali, și prin gama BIO cu produse dezvoltate local pentru consumatorii români”, a declarat Cornel Cărămizaru, Managing Director FrieslandCampina România.

Procesul de integrare a activităților FrieslandCampina S.A, Napolact S.A și Industrializarea Laptelui Mureș S.A într-o singură entitate s-a finalizat în primul trimestru al anului trecut.

Pentru 2017, compania intenționează să continue programul investițional demarat anul trecut, prin care a fost mărită capacitatea de procesare și ambalare și prin care a fost implementat programul de dezvoltare pentru fermierii parteneri din Ardeal.

„În condițiile scăderii generale a cantității de lapte disponibile în piață în 2016, împreună cu fermele partenere din Ardeal am reușit să găsim echilibrul necesar pentru aprovizionare și să reducem impactul fluctuațiilor sezoniere. Rezultatele ne arată că am acționat în direcția potrivită și vom continua să investim în acest program. În continuare sunt necesare eforturi concertate pentru a susține creșterea producției de lapte materie primă, iar noi ne asumăm partea noastră din aceste eforturi”, a declarat Cornel Cărămizaru, care a mai subliniat și faptul că produsele din gama Napolact sunt realizate exclusiv cu lapte colectat local de la fermieri din Ardeal.

În 2016 compania a extins numărul fermelor din Ardeal de la care colectează materie primă BIO pentru brandul Napolact la 60 de producători. Prin valorificarea superioară a laptelui bio compania încurajează creșterea producției și orientarea fermierilor din Ardeal către acest segment, "conversia către producția de lapte bio fiind o opțiune viabilă, cu avantaje directe, pentru aceștia", se mai menționează în comunicatul dat publicității de companie. 

FrieslandCampina România S.A. face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina și are în portofoliul local brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots, prin intermediul cărora activează pe șase categorii: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Mai multe detalii despre culisele regândirii businessului FrieslandCampina în România, puteți citi aici.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content