FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > dm, la a doua încercare pe piața din Italia

dm, la a doua încercare pe piața din Italia

La șapte ani de la decizia de a se retrage din Italia, retailerul german dm a decis să mai acorde o nouă șansă acestei piețe și a deschis la finalul lunii noiembrie primul său magazin. Mai mult, retailerul ia în calcul să deschidă circa 100 de magazine până la finalul lui 2020, potrivit retailytics.com.

Magazinul a fost inaugurat în Milano, iar pentru celelalte magazine, retailerul s-a orientat către nordul și centrul Italiei.

”Chiar dacă dm va trebui să facă față unei competiții foarte puternice – Acqua & Sapone operând nu mai puțin de 700 de magazine, această mișcare ar putea fi una cu potențial. Vânzările dm pe piețele externe au o evoluție bună și intrarea pe o nouă piață ar putea contribui la succesul companiei. Mai mult, trebuie să avem în vedere și faptul că factori economici precum încrederea consumatorilor și rata șomajului s-au îmbunătățit în ultimii ani, astfel că nivelul de plecare este mai bun decât în momentul în care dm s-a retras din Italia”, explică Denise Klug, Senior Analist al Lebensmittel Zeitung.

dm a ieșit din Italia în 2005, decizia având la bază performanța sub așteptări a celor 40 de magazine pe care retailerul le opera. Businessul a fost preluat de retailerul italian Acqua & Sapone.

dm a raportat la nivel de grup pentru anul financiar 2016-2017 o cifră de afaceri de 10,25 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 5,7% față de anul precedent. În Europa dm are aproape 60.000 de angajați și operează 3.464 de magazine.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content