FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Cristalex: „Consumul de spirtoase crește deoarece românii vin cu obiceiuri noi din afară”

Cristalex: „Consumul de spirtoase crește deoarece românii vin cu obiceiuri noi din afară”

Cristalex, unul dintre cei mai importanți distribuitori de băuturi alcoolice de import, a introdus pe piață un nou sortiment de vodcă super-premium - Imperia de la grupul rus Roustam Tariko - într-un moment în care piața de băuturi spirtoase înregistrează un trend ascendent.

„Noi suntem parteneri vechi cu Roustam Tariko, lucrăm de mai mulți ani cu ei și avem în portofoliu gama de băuturi Russian Standard - Original, Platinum și Gold, care sunt niște vodci premium din punctul de vedere al poziționării față de competiție, dar și din punct de vedere calitativ. Ne doream să avem produsul de referință al companiei, Imperia, un brand de sine stătător, ce își dorește să fie peste orice altă vodcă super-premium din lume”, a declarat Mihai Scorțea, Marketing Manager la Cristalex.

Legat de categoria în care se află noul produs, Scorțea a mai spus că piața din România nu înregistrează vânzări foarte mari, astfel că nu poate oferi cifre exacte cu privire la țintele de business. „Îmi este dificil să dau acum niște cifre, nu avem un target specific pentru câte baxuri urmează să vindem pentru că este un produs extrem de scump, spre 50 de euro prețul de listă”, a adăugat reprezentantul Cristalex.

Pentru moment noul produs nu va fi distribuit în retail, dar compania nu exclude această mișcare pe viitor. În acest moment, forța de vânzări de la Cristalex și barmanii din HoReCa se vor concentra pe educarea clientului, care, potrivit lui Scorțea, reprezintă o provocare în industria spirtoaselor.

În ceea ce privește evoluția celorlalte branduri de vodcă Roustam Tariko distribuite de Cristalex, Scorțea a subliniat: „Celelalte branduri au creșteri frumoase de la an la an, nu sunt încă niște vodci de mărime mare. Standard Original este în retail, aproape în toate rețelele, mai puțin în discounteri și în magazinele Mega Image (exceptând conceptstore-urile). Platinum, în schimb, este în mai puține magazine pentru că este o vodcă mult mai scumpă”.

Din întregul portofoliu de spirtoase al firmei, vodca reprezintă 10-12% din vânzări, iar pentru viitor, compania nu exclude importul altor branduri. Pentru moment însă focusul este dezvoltarea portfoliului actual.

„Piața de spirtoase a crescut în România, dar nu fulminant, cum se așteaptă, ținând cont de nivelul de trai mai ridicat. Potrivit IWSR, anul trecut, piața de băuturi spirtoase de import a avut o pondere de 7,5% versus toate celelalte băuturi spirtoase locale. Eu cred că este mare procentul publicat, gândiți-vă la câți produc acasă, eu estimez că piața este undeva la 4%”, a mai spus oficialul Cristalex.

Acesta susține că romul, vodca sau ginul reprezintă categorii în creștere. „Sunt trenduri internaționale care, după părerea mea, vin cu un pic de bătaie lungă în România, adică ginul este în creștere de mai mulți ani în vest, dar abia anul trecut a început să crească și aici. Există un schimb de experiență, lumea circulă mai mult și vin cu aceste obiceiuri în țară și încearcă să le pună și ei în aplicare”.

Distribuitorul de spirtoase Cristalex are o experiență de 23 de ani pe această piață, lucrând cu peste 40 de distribuitori pe teritoriul României. Cu mărci în portofoliul precum Jim Beam, Teacher’s, Ole Smoky Moonshine, sau  Buenavista, compania livrează în circa 7.000 de locații HoReCa, dar și în toate rețelele internaționale de retail din țară și în cele naționale.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content