FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Creștere organică de 2,3% pentru Nestlé în primul trimestru din 2017

Creștere organică de 2,3% pentru Nestlé în primul trimestru din 2017

Producătorul de produse alimentare Nestlé a anunțat o creștere organică a vânzărilor de 2,3% în primul trimestru din 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit raportului financiar publicat de compaia elvețiană.

Valoarea vânzărilor Nestlé, la nivel de grup, în primele trei luni ale acestui an, s-a ridicat la 21 de miliarde de franci elvețieni (aproximativ 19,7 miliarde de euro).

„Creșterea organică de 2,3% în primul trimestru din 2017 se situează în limitele pe care noi le-am stabilit pentru întreg anul, respectiv de o creștere între 2 și 4% față de anul 2016. Începutul lui 2017 a fost însă foarte provocator, asta și din cauza consumului din America, unde se menține în continuare destul de scăzut”, afirmă  Mark Schneider, CEO Nestlé.

În ceea ce privește zona EMENA (Europa, Orientul Mijlocu și Africa de Nord) din care face parte și țara noastră, creșterea organică în pimele trei luni ale acestui an, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, a fost de 1,7%, iar valoarea vânzărilor s-a ridicat la suma de 4 miliarde de franci elvețieni ( aproximativ 3,7 miliarde de euro).

În 2016, vânzările Nestlé la nivel de grup s-au ridicat la o valoare de 89,5 miliarde de franci elvețieni (aproximativ 82 miliarde de euro), în creștere cu 3,2% față de anul anterior.

În ceea ce privește rezultate pe 2016 din țara noastră - unde compania elvețiană este prezentă pe piață încă din 1995, având în portofoliu produse precum ciocolata Lion, cafeaua Nescafé sau napolitanele Joe – vânzările au crescut cu 13% față de anul anterior, la o valoare de aroximativ 750 de milioane de lei (peste 165 de milioane de euro).

„2016 a fost un an excepțional pentru Nestlé în România. Cu un portofoliu echilibrat, o strategie ce a vizat lansări de produse noi și o comunicare intensă cu toți partenerii, compania a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din 2008 și până în prezent, cât și cea mai mare creștere Nestlé în regiune, în 2016”, declara recent Hervé de Froment, Managerul General Nestlé România.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content