FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Constantin Bratu, de la BAT la Coca-Cola România

Constantin Bratu, de la BAT la Coca-Cola România

Începând cu luna iunie 2017, Constantin Bratu se alătură echipei Coca-Cola România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, preluând conducerea Departamentului de Comunicare Coca-Cola, din poziția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova.

Din această funcție, Constantin Bratu va fi responsabil de dezvoltarea activităților de comunicare și public affairs derulate de Coca-Cola România - relația cu mass-media și autoritățile publice, proiectele de promovare a companiei și a mărcilor deținute de aceasta și proiectele de CSR, contribuind prin experiența sa la strategia de creștere a companiei.

„Venirea lui Constantin Bratu în echipa Coca-Cola România și Moldova ne consolidează eforturile de a comunica transparent și eficient cu toți cei interesați de operațiunile și rezultatele companiei. Un profesionist cu experiența sa este un atu important pentru echipa noastră”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager Coca-Cola România și Moldova.

„Sunt bucuros să mă alătur companiei Coca-Cola și unei echipe care a obținut rezultate remarcabile, prin inovație și pasiune pentru excelență, în cei 25 de ani de prezență în România. Am convingerea că, împreună, vom dezvolta proiecte cu un impact semnificativ pentru comunitatea locală și vom continua să construim o imagine relevantă a mărcilor noastre”, a spus Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova.

Cu o experiență vastă în diverse domenii de business, Constantin Bratu a ocupat anterior funcția de Head of Corporate Affairs la British American Tobacco, precum și Director General al Asociației Berarii României, unde a reprezentat interesele membrilor asociației în relația cu autoritățile centrale, a coordonat campanii naționale de comunicare pentru categoria bere și a dezvoltat campanii de CSR, una dintre acestea fiind nominalizată ca Best Practice în cadrul Forumului European privind sănătatea și consumul de alcool.

Noul Director de Comunicare și Public Affairs deține un Executive MBA la ASEBUSS Kennesaw University și un master în Comunicare și Resurse Umane la Școala Națională de Științe Politice și Administrative.
Anterior, funcția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova a fost ocupată de Miruna Smeureanu, care a preluat, în luna martie a acestui an, coordonarea departamentului de marketing pentru operațiunile Coca-Cola România și Moldova.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content