Coca-Cola intră pe piaţa lactatelor cu brandul Fairlife
Gigantul american Coca-Cola lansează laptele de consum Fairlife, un produs fără lactoză, cu 50% mai multe proteine şi 30% mai puţin zahăr decât laptele de consum obişnuit, anunţă publicaţia The Telegraph.
Primele produse vor putea fi găsite pe rafturile magazinelor din Statele Unite ale Americii începând cu luna decembrie, iar preţul va fi de două ori mai mare decât un brand de lapte obişnuit. Brandul Fairlife a fost testat deja în unele zone precum Minneapolis, Denver şi Chicago. “Testele de piaţă au avut rezultate peste aşteptări”, a declarat Sandy Douglas, senior vice-preşedinte la Coca- Cola.
Decizia companiei de a intra pe această categorie de produse este cu atât mai surprinzătoare cu cât piaţa de profil americană trece printr-o perioadă de turbulenţe. Vânzările de lapte de consum, spre exemplu, sunt în scădere, deşi, e drept, segmente mai mici precum lapte cu arome şi lapte cu conţinut ridicat de proteină sunt pe un trend ascendent.
Pe de altă parte, preţul la laptele de consum a fost în continuă creştere începând cu 2008, fenomen alimentat de criza laptelui de China, ţară care a decis să importe lapte pudră după ce şase bebeluşi au murit şi mai mult de 300.000 de copii s-au îmbolnăvit din cauza unor produse locale contaminate.
Producătorul de băuturi răcoritoare poate să monetizeze însă şi de pe urma performanţelor slabe ale companiilor consacrate în această industrie. Dean Foods, spre exemplu, este cel mai mare procesator de profil din State, dar în ultima perioadă a închis mai multe fabrici şi profitul companiei a scăzut considerabil.
Douglas a mai spus că nu se aşteaptă ca Fairlife să devină popular peste noapte însă “este un business cu un potenţial foarte mare şi vom continua să investim în el. Ne aşteptăm ca în următorii ani să curgă bani din vânzările acestui produs.
Iată şi ce abordare are Coca-Cola pentru prima campanie de marketing a noului brand.
Adaugă comentariu nou