FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Ce schimbări aduce plecarea lui Pliatsikas din fruntea Olympus România

Ce schimbări aduce plecarea lui Pliatsikas din fruntea Olympus România

Compania Olympus România, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de lactate, anunță plecarea lui Ilias Pliatsikas – ce deținea atât funcția de director general, cât și pe cea de director commercial – care va prelua o poziție strategică în Grupul Grupul Olympus-Tyras, în Grecia.

“Sunt mândru să fi contribuit la poziționarea Olympus România drept unul dintre cei mai importanți jucători din industria lactatelor din România, și după șase ani în care am urmărit misiunea noastră de a livra consumatorilor produse lactate de înaltă calitate, voi continua acest lucru dintr-un rol strategic în cadrul grupului. Sunt încrezător că Olympus România își va continua expansiunea la nivel local îi urez mult succes lui Athanasios în noul său rol”, a declarat Ilias Pliatsikas.

Ca urmare a acestei mutări, Athanasoulas Georgios va prelua conducerea Olympus România și va fi responsabil de planurile de Dezvoltare ale fabricii și de producșie. Acesta are peste 16 ani de experiență în industrie și a ocupat anterior funcția de manager de producție în cadrul altor fabrici ale grupului, în Grecia.

De asemenea, funcția de director comercial va fi preluată de Athanasios Giannousis, care are drept principal responsabilitate dezvoltarea companiei pe piața locală. Giannousis vine cu peste nouă ani de experiență în industria internațională de FMCG, ocupând anterior poziții manageriale atât în cadrul Olympus Grecia, cât și în România, în calitate de manager producție și director de vânzări. Expertiza acestuia cuprinde arii precum identificarea de noi oportunități de piață, inovații și dezvoltări de produs, conducerea operațiunilor de vânzări.

Grupul Olympus este prezent în România de 17 ani, iar investiția companiei în perioada 1999 – 2016 depășește pragul de 100 de milioane de euro. În anul 2015, compania a realizat o cifra de afaceri de 338 milioane de lei, în creștere cu 11% față de anul precedent, și a înregistrat un profit de circa 800 de mii de lei, potrivit celor mai recente date financiare raportate la Ministerul de Finanțe.

Grupul de firme, deținut de o familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 34 de ţări, inclusiv pe pieţe precum SUA, Germania şi Italia. În prezent, deţine cinci unităţi de producţie în Grecia, Bulgaria şi România, care produc lactate şi sucuri naturale.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content