FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Carrefour vrea să testeze piața bio din Belgia

Carrefour vrea să testeze piața bio din Belgia

Retailerul francez Carrefour are în plan să deschidă primele magazine bio din Belgia, proiectul fiind văzut ca o poartă către poziția de lider pe piața de produse bio, scrie Gondola.

Magazinele vor pune la dispoziția  clienților o gamă extinsă de produse bio, căreia i se vor adăuga și alte sortimente din zona ”sănătos” – fără gluten, fără lactoză. Retailerul comercializează deja o sortimentație de peste 4.000 de produse bio și are în plan să extindă oferta, dar și să aducă pe piața din Belgia concepte dedicate.

”Deschiderea magazinelor bio face parte din proiectele pe care le avem pe listă. Este evident faptul că bio devine o piață din ce în ce mai importantă și care are încă loc de creștere. Ambiția noastră este de a oferi produse bio unui număr cât mai mare de consumatori, dar și să reducem, pe cât posibil, prețul acestora”, a declarat Geoffroy Gersdorff, Secretar General al Carrefour Belgia.

Potrivit specialiștilor din piață, ideea de a intra pe piața bio cu un concept specializat se aliniază planului strategic dezvăluit de Alexandre Bompard. ”Carrefour a înțeles că nu este suficient doar să-ți extinzi gama de produse pentru a trezi interesul consumatorilor. Cu o creștere de 10% în 2017, vorbim despre un segment care i-ar putea aduce creșteri mai mari”, a precizat Pierre-Alexandre Billiet, CEO Gondola.

Belgia nu este prima piață unde Carrefour vrea să dezvolte o rețea de magazine bio. În Franța, retailerul operează deja magazine bio sub două concepte, Carrefour Bio și Carrefour Bio & Terroir. La nivelul grupului, Carrefour activează în peste 30 de țări din lume, unde are aproape 12.000 de magazine, dintre care circa 1.500 de hypermarketuri, peste 3.200 de supermarketuri, mai mult de 7.000 de magazine convenience și circa 200 de unități cash & carry.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content