Carrefour testează un nou concept pe segmentul de proximitate
Retailerul francez Carrefour continuă să investească pe piața din Belgia, cel mai recent proiect al său fiind lansarea unui nou concept de magazine de proximitate, Easy, scrie publicația de specialitate gondola.be. Conceptul Easy a fost inaugurat anul trecut pe piața din China, în acest moment fiind operaționale zece unități comerciale. Astfel, după o perioadă de teste, retailul a luat decizia de a aduce conceptul și pe piața din Europa. De altfel, în ultimii trei ani, retailerul a testat în Belgia alte două formate pe acest segment, Easy Caddy și Easy Market, la care a renunțat între timp.
În acest moment sunt operaționale două magazine Easy, iar până la finalul anului urmează să mai fie inaugurate alte șase unități comerciale. Cât despre planurile pe termen lung, ținta este de 100 de magazine Easy la nivel național.
”Carrefour Belgia lansează o nouă rețea de magazine care se concentrează pe produsele proaspete, simplitate și rapiditate în magazin. Formatul Easy este undeva la granița între conceptele Market și Express și vizează în principal clienții care vor să-și facă cumpărăturile zilnice”, au precizat reprezentanții companiei.
În ceea ce privește sortimentația, magazinele Easy vor pune la dispoziția clienților o gamă variată de legume și fructe, de carne proaspătă și pește, dar și produse de patiserie și panificație coapte în magazin. Gama de produse este completată de un număr restrâns de produse non-alimentare, precum produsele de îngrijire, parfumerie sau igienă.
Cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 400 și 800 de metri pătrați, Easy este un concept care se poziționează între formatele Express și Market, care au o sală de vânzare de 60 -400 de metri pătrați, respectiv 800 – 2.000 de metri pătrați. În plus, pe lângă cele trei formate, retailerul francez operează și hypermarketurile Carrefour, fiind astfel singurul retailer din Belgia care deține patru formate diferite, și care, acoperă toate formatele de magazine, din punct de vedere al spațiului de vânzare.
Carrefour este unul dintre cei mai mari retaileri prezenți în Belgia, operând 748 de magazine sub brandurile Hypermarket Carrefour, Market, Express și Easy.
Adaugă comentariu nou