Carrefour România, a doua cea mai mare creștere la nivel de grup, în 2017
Carrefour România a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 2,01 miliarde de euro, în creștere cu 7,7% față de 2016 (like for like), potrivit raportului financiar publicat de companie. Aceasta este a doua cea mai mare creștere la nivel de grup, după performanța obținută de francezi în Argentina, unde retailerul a înregistrat un plus de 17,6% al vânzărilor like for like comparativ cu 2016.
În ceea ce privește rezultatele raportate pentru al patrulea trimestru, Carrefour a înregistrat pe piața locală vânzări de 570 de milioane de euro, în creștere cu 7,8% față de aceeași perioadă a lui 2016. De altfel, rezultatul poziționează România în topul țărilor cu cea mai bună creștere la nivel european (cu excepția Franței – n.red.). La nivelul Europei, pe care francezii o descriu în raport ca fiind un mediu extrem de competitiv, rezultatele raportate de retailer arată o creștere de 1,3% în 2017, la valoarea de 23,56 miliarde de euro, similară celei din 2016.
Cât despre performanța la nivel de grup, retailerul francez Carrefour descrie anul 2017 ca fiind unul dificil, în care vânzările like-for-like, au avansat cu doar 1,6%, până la valoarea de 88,24 miliarde de euro. Potrivit analiștilor, nici 2018 nu va fi un an comod pentru Carrefour, grupul urmând să anunțe la finalul acestei luni noul său plan strategic de relansare a activităților din companie, una dintre mișcările anticipate fiind reducerea costurilor cu 1 miliard de euro.
În prezent, Carrefour deține în România 317 magazine dintre care 33 hypermarketuri Carrefour, 231 supermarketuri (212 magazine Market si 19 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.
Adaugă comentariu nou