FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Carrefour România, avans al afacerilor de două cifre în primul trimestru

Carrefour România, avans al afacerilor de două cifre în primul trimestru

Retailerul francez Carrefour a înregistrat un avans al afacerilor de 10,6% în primul trimestru al acestui an, pe piața din România, până la 486 de milioane de euro, potrivit raportului financiar publicat de companie. Rezultatul este calculat la cursul valutar constant, creșterea în funcție de cursul valutar real pe piața locală fiind de 7,4%.  

Spre comparație, în Polonia, retailerul a obținut vânzări similare cu cele din România, de 511 milioane de euro, creșterea calculată la cursul valutar constant fiind de doar 5,7%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

La nivel de grup, Carrefour a raportat vânzări de circa 20,8 miliarde de euro, în creștere cu 2,6% față de primul trimestru al lui 2017, la curs valutar constant.

În Europa, exceptând Franța, vânzările au crescut cu 2,8% la curs valutar constant, cu rezultate cu diferențe mari între țări, datorate de dinamica diferită a piețelor. Pe de altă parte, rezultatele retailerului în țara natală sunt cu 0,9% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut, dar au scăzut cu 0,1% în termeni comparabili, pe fondul concurenței intense.

La finalul anului trecut, Carrefour deținea în România o rețea de 323 de magazine, dintre care 33 hypermarketuri, 237 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content