FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Carrefour anunță extinderea conceptului „Bon App!”, lansat în urmă cu doi ani

Carrefour anunță extinderea conceptului „Bon App!”, lansat în urmă cu doi ani

Retailerul francez Carrefour a anunțat că își extinde conceptul "Bon App!" în Franța, după ce au început testarea în urmă cu doi ani, scrie presa internațională.

Carrefour testează în ultima vreme diferite formate de magazine pe teritoriul Europei, Bon App! fiind diferit de toate celelalte, tocmai prin faptul că se axează exclusiv pe consumul imediat, din impuls. Această particularitate îl diferențiază, dar vine, în același timp, în completarea celorlalte formate convenience ale retailerului.

Conceptul, al cărui nume este derivat din cel al mărcii private Carrefour dedicată snackurilor, a intrat pe piața franceză în 2015, când Carrefour a deschis primele magazine independente Bon App! la Paris (Marais și stația de metrou Auber). Al treilea, un magazin în franciză, a fost deschis pe 18 mai la Arras, iar al patrulea a fost deschis pe 14 iunie la Montpellier. Cel mai recent magazin sub acest format a fost inaugurat de curând la Rue du Temple din Paris.

Recent, francezii au revenit cu un nou anunț, spunând că pentru „Bon App!” urmează noi deschideri, programate înainte de sfârșitul anului în curs.

Un spațiu mic, dar cu multe variante

Bon App! pare a fi răspunsul lui Carrefour la formatul lansat de alt retailer francez, Monoprix, denumit Monop'daily, un lanț de magazine ce a depășit deja treizeci de unități în toată Franța. Similar cu Bon App!, Monop'daily se concentrează pe gustări și cumpărături pentru consumul imediat.

Magazinele Bon App! sunt întotdeauna localizate în centre urbane aglomerate, cu o mulțime de navetiști și presupun o suprafață restrânsă, de doar 50-60 mp, cu o sortimentaţie ce cuprinde aproximativ 800 de produse. Clienții pot regăsi în magazine o gamă variată de sendvişuri, salate, deserturi, băuturi, dar şi snackuri dulci şi sărate. Magazinele dispun de storcător de fructe și aparat de cafea, clienții având posibilitatea să-și ridice singuri aceste băuturi. De asemenea, aceștia pot rămâne la barul sau la terasa locației pentru a-și savura micul dejun, prânzul sau cina. În aceste magazine deținute de Carrefour, un meniu pentru micul dejun începe de la 3 euro, iar prânzul îi costă pe clienți aproximativ 6,5 euro.

Magazinul oferă, de asemenea, sushi, dar şi o vitrină cu îngheţată şi un spaţiu dedicat preparatelor calde precum pizza, focaccia, risotto. Un plus pe care îl aduce noul concept de magazin este faptul că clienţii pot achiziţiona pâine proaspătă şi coaptă pe loc, dar şi alte produse de patiserie.

Grupul Carrefour activează în peste 30 de țări din lume, unde are aproape 12.000 de magazine, dintre care circa 1.500 de hypermarketuri, peste 3.200 de supermarketuri, mai mult de 7.000 de magazine convenience și 171 cash&carry. La nivel global, pentru retailerul francez lucrează peste 360.000 de persoane.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content