FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Auchan Group, creștere firavă în 2016, dar cu „performanțe puternice în România”

Auchan Group, creștere firavă în 2016, dar cu „performanțe puternice în România”

Veniturile Auchan la nivel de grup au crescut în 2016 cu 0,7% la rate de schimb constante față de anul precedent, la o valoare de 52,8 miliarde euro. Potrivit raportului publicat de retailerul francez, vânzările Auchan au crescut, din punct de vedere organic, cu 0,9% în 2016 față de anul 2015.

În ceea ce privește rezultatele pe regiuni, în Europa de Est, din care face parte și România, „Auchan a avut o performanță pozitivă”, se arată în raportul retailerului care remarcă „performanțe puternice de vânzări” în România, Polonia, Ungaria și Ucraina, ca urmare a creșterii economice din regiune.

Totuși, perfomanțele din regiune au fost contrabalansate de situația grea din Rusia, unde vânzările Auchan au scăzut din cauza scăderii puterii de cumpărare. In ceea ce privește Europa de Vest, rezultate pozitive au fost remarcate în Spania și în Portugalia.

În 2016, ca și strategie de dezvoltare, Auchan a implementat conceptul de banner unic în Franța, Rusia, Vietnam și Senegal, cu rezultate care se dovedesc a fi "promițătoare". Strategia de banner unic presupune crearea unui multicanal care să cuprindă toate activitățile grupului, precum cele digitale dar și toate formatele de magazin sub un brand unic.

Rețeaua Auchan activează și în România cu un număr de 33 de hypermarketuri, cu o suprafață de vânzare care însumează 280.000 de metri pătrați.
Retailerul a anunțat de curând demararea unui proiect pilot cu rețeaua de benzinării Petrom, care presupune deschiderea de către Auchan România a mai multor supermarketuri în locațiile unor benzinării Petrom. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content