FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Auchan extinde rețeaua de magazine de proximitate

Auchan extinde rețeaua de magazine de proximitate

La aproximativ o lună de la inaugurarea primului magazin MyAuchan, retailerul francez continuă să investească în dezvoltarea rețelei de proximitate și deschide o nouă unitate comercială. My Auchan inaugurat în cadrul stației Petrom Potigrafu, pe DN1, este al treilea magazin de proximitate deschis de Auchan, după cel din cartierul Militari și cel din stația Petrom Herescu, din cartierul bucureștean Cotroceni. 

Oferta din magazin include peste 2.000 de SKU-uri, de la alimente proaspete precum fructe, legume, lactate, până la articole nealimentare precum jucării, electronice, produse de menaj, cosmetice și produse pentru îngrijire corporală. Magazinul are program non-stop și va fi aliniat pe o politică de prețuri mici, în acord cu strategia de discount generalizat a Auchan România.

Cei doi parteneri, Auchan Retail și OMV Petrom au planuri ambițioase pentru extinderea acestui parteneriat. Până la sfârșitul anului, în cadrul acestei prime etape a parteneriatului, se urmărește deschiderea a 15 magazine MyAuchan în cadrul stațiilor Petrom din București și din țară. În cadrul parteneriatului, Auchan definește conceptul si gama de produse disponibile în magazine, în timp ce OMV Petrom pune la dispoziție spațiul și asigură operarea magazinului prin intermediul dealerilor. Zona de case de marcat va fi comună atât pentru achizițiile de carburanți si servicii cât și pentru magazinul MyAuchan.

În România, rețeaua Auchan numără 33 de hypermarketuri, cu o suprafață de vânzare care însumează 280.000 de metri pătrați și trei magazine de proximitate MyAuchan. Potrivit datelor financiare furnizate de companie, Auchan a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 1,09 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de anul precedent.

OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier integrat din Europa de Sud-Est. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârșitul lui 2016, sub două branduri, OMV și Petrom.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content