FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Auchan continuă investițiile în rețeaua de proximitate

Auchan continuă investițiile în rețeaua de proximitate

Retailerul francez Auchan continuă să investească în extinderea rețelei de proximitate MyAuchan, inaugurând recent două noi unități în Capitală. Până în acest moment retailerul a deschis doar șase din cele 15 magazine MyAuchan care vor fi deschise până la finalul anului, în etapa pilot prevăzută în parteneriatul dintre OMV Petrom și Auchan Retail România.

Noile magazine din stațiile Petrom Ferentari, calea Ferentari nr. 66-75, și Petrom Nicolae Grigorescu, B-dul Nicolae Grigorescu nr. 51, pun la dispoziția clienților o gamă de peste 2.000 de produse (lactate, băuturi cu şi fără alcool, dulciuri şi snackuri, produse congelate, electronice şi multimedia, menaj, cosmetice şi îngrijire corporală). Magazinele vor fi deschise non-stop, la fel ca toate celelalte magazine MyAuchan.

Prima unitate MyAuchan a fost inaugurată în luna mai a acestui an în incinta stației Petrom Militari, aceasta fiind primul magazin de proximitate deschis în România de francezii de la Auchan. Pe pieţele mai dezvoltate din Europa, Auchan operează deja de ani buni pe segmentul supermarketurilor şi al magazinelor de proximitate. Cele mai dezvoltate reţele de profil sunt Simply Market şi A2Pas, ambele lansate iniţial în Franţa.

În România, rețeaua Auchan numără  în prezent 33 de hypermarketuri și 6 magazine de poximitate. Potrivit datelor financiare furnizate de companie, Auchan a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 1,09 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de anul precedent.
OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier integrat din Europa de Sud-Est. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 de benzinării, la sfârșitul lui 2016, sub două branduri, OMV și Petrom.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content