România și Serbia au condus creșterea Ahold Delhaize în regiune în T3
Grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize a raportat în Europa Centrală și de Sud-Est – regiune care cuprinde Cehia, România, Grecia și Serbia – vânzări nete de 1,42 miliarde de euro în al treilea trimestru al lui 2017, în creștere cu 3,1% (excluzând impactul schimbului valutar n.r.) comparativ cu T3 din 2016. În ceea ce privește profitul, Ahold Delhaize a raportat la nivelul regiunii un rezultat operațional 62 de milioane de euro în Q3, în creștere cu 9.9% față de aceeași perioadă a anului precedent.
”În regiune, avansul vânzărilor nete a rezultat în urma majorării vânzărilor comparabile cu 0,4%, dar și rezultatelor obținute de cele 116 magazine noi. Creșterea vânzărilor comparabile a fost condusă în principal de o performanță puternică în România și Serbia”, se arată în raportul financiar interimar publicat de companie.
„În acest trimestru, am raportat din nou o performanță financiară puternică, pe măsură ce marjele au crescut semnificativ, determinate de sinergii, în timp ce economiile din programele noastre sunt reinvestite în mod continuu. Continuăm să punem în aplicare cu succes strategia noastră Better Together și așteptăm ca sinergiile nete cumulate pentru întregul an din 2017 să crească de la 220 milioane la 250 milioane de euro”, a declarat Dick Boer, CEO Ahold Delhaize.
La nivelul grupului, Ahold Delhaize a înregistrat o creștere a vânzărilor nete de 2,1% la rate de schimb constante, până la 15,12 miliarde de euro.
Ahold Delhaize este unul dintre cele mai mari grupuri de retail la nivel internațional, deținând la finalul celui de-al treilea trimestru 6.593 de unități comerciale în 11 țări. În România, Ahold Delhaize este prezent prin rețeaua de magazine Mega Image, care în prezent deține 567 de unități comerciale în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go și Gusturi Românești.