FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Producătorul Tuborg și-a majorat afacerile de trei ori peste media pieței în S1

Producătorul Tuborg și-a majorat afacerile de trei ori peste media pieței în S1

Shachar Shaine, președinte URBB

United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producătorul Tuborg, și-a majorat vânzările în primul semestru din acest an cu 10%, în condițiile în care rata de creștere a industriei de profil a fost mai mică (3%), în același interval de timp, a precizat pentru Progresiv Shachar Shaine, președintele companiei.

„Strategia URBB pentru anul 2017 s-a concentrat pe dezvoltare: creșterea bugetului pentru investiții, creșterea capacității de producție, diversificarea portofoliului cu noi produse sau introducerea unor tehnologii noi pe piața din România. Această abordare s-a reflectat pozitiv la nivelul întregului business și inclusiv în volumul de vânzări înregistrate de URBB, care a crescut cu 10% în prima jumătate a anului 2017 raportat la același interval al anului trecut – iar aceasta într-un context în care piața berii, în ansamblu, a înregistrat o rată de creștere considerabil mai mică (de 3%) în același interval de timp”, a spus Shachar Shaine.

O contribuție importantă în această evoluție au avut-o investițiile bugetate pentru creșterea capacității de producție și diversificarea portofoliului, valoarea totală depășind 10 milioane de euro, în creștere cu 70% față de anul precedent.

„Dacă ritmul de creștere înregistrat în prima parte a anului se va menține până la finele anului 2017, estimăm că vom ajunge la o cifră de afaceri de 120 milioane de euro. Mai mult decât atât, pe fondul optimizării proceselor operaționale ale companiei și pe tendința de creştere a consumului în rândul consumatorilor, estimăm o creștere a profitului cu 20% mai mare față de anul 2016. Pentru a atinge aceste obiective, în perioada următoare ne vom concentra pe acțiuni care să încurajeze creșterea vânzărilor pe segmentul mainstream, ceea ce se va reflecta și în rezultatele financiare”, a mai punctat președintele URBB.

Și în ceea ce privește cota de piață a companiei, URBB a bifat creștere, în acest moment producătorul având o felie de 8% dintr-o piață estimată la 1,8 miliarde de euro.
Industria berii nu a fost marcată de schimbări în privința tendințelor în consum, segmentele premium și super premium raportând creșteri mai mari decât economy și mainstream. Mai mult, consumul de bere la sticlă se bucură de o creștere mai accentuată, în detrimentul celorlalte forme de prezentare.

„Consumatorii își rafinează gusturile și încep să aleagă în primul rând după criterii calitative. (...) În plus, la nivel internațional, România a urcat pe locul 7 în rândul țărilor europene din punctul de vedere al consumului de bere, ceea ce ne arată că apetitul românilor pentru bere este în continuare crescut”, a adăugat Shaine.

Conform datelor Asociației Berarii României, volumul pieței berii din România s-a menținut la 15,8 hl, similar celui din 2015. În plus, consumul per capita a rămas la nivelul din 2016 – 80 litri.

URBB deține în portofoliu branduri precum Tuborg, Skol, Carlsberg sau Guinness. Anul trecut compania a raportat o cifră de afaceri de 373 de milioane de lei, în creștere cu 11% față de anul precedent. Profitul însă a înregistrat un declin de 13%, ajungând de la 10,21 milioane de lei în 2015 la 8,89 milioane de lei anul trecut.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content