FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > PepsiCo așteaptă un avans al businessului din România de până în 10%

PepsiCo așteaptă un avans al businessului din România de până în 10%

Nikos Tzinieris, Director Comercial PepsiCo East Balkans

PepsiCo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală a băuturilor răcoritoare, mizează în acest an pe un avans al cifrei de afaceri de până în 10%, în linie cu evoluția pieței de profil, și susținută de consumul în creștere, a declarat pentru Progresiv Nikos Tzinieris, Director Comercial PepsiCo East Balkans.

„2017 este un nou an bun pentru PepsiCo România, cu un mediu macroeconomic - pozitiv; se estimează o creștere a PIB-ului cu peste 5% anul acesta, în primul rând datorită creşterii consumului, ceea ce se reflectă în dezvoltarea categoriilor în care activăm. Avem o creștere în concordanță cu piața, cu un procent high single digit, consolidând astfel evoluţia excepţională din ultimii doi ani. Brandurile noastre principale au continuat să înregistreze creșteri sustenabile”, a detaliat Nikos Tzinieris.

Atât divizia de băuturi, cât și cea de snackuri au înregistrat creșteri cu un procent de până în 10%, cu o dinamică diferită în funcție de categorie. Băuturile răcoritoare carbonatate, în special brandul Pepsi, rămân segmentul principal al businessului, creșterea venind în special din categoriile de produse fără zahăr și cu arome. În plus, Lipton și Prigat sunt alte segmente care și-au majorat cota.

„Spre exemplu, categoria băuturilor răcoritoare (LRB - Liquid Refreshment Beverage) este matură în România, cu un consum ridicat per capita, în special în ceea ce priveşte băuturile răcoritoare carbonatate. Creșterea este datorată în primul rând categoriilor de produse considerate mai echilibrate din punct de vedere nutriţional și al stilului de viaţă, cum ar fi cele fără zahăr, sucurile naturale și ice tea. Snackurile, pe de altă parte, sunt o categorie relativ nouă, cu un consum redus pe cap de locuitor și perspective mai mari de creștere, în special printr-o penetrare crescută și prin construirea de noi ocazii de consum”, a mai explicat Tzinieris.

Printre proiectele în care PepsiCo a investit în acest an se numără redefinirea portofoliului de băuturi carbonatate prin adăugarea de noi arome în gama Mirinda, relansarea brandului 7UP sau campania de brand Smiles pentru Lay’s.

Pe lângă orientarea consumatorilor spre produse mai nutritive, reprezentantul PepsiCo aduce în discuție o schimbare în comportamentul consumatorilor și în ceea ce priveşte modul de ambalare a produselor. „Românii nu îşi mai fac provizii mari, cum obişnuiau în perioada de criză, ci preferă să consume produse proaspete, în ambalaje mai mici, şi să meargă mai des la cumpărături”, a adăugat Nikos Tzinieris.

Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul băuturilor PepsiCo în România, a afișat anul trecut o cifră de afaceri de 172,7 milioane euro, respectiv un profit net de 6 milioane de euro.

 

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content