FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Mega Image face o mutare strategică pe segmentul de proximitate

Mega Image face o mutare strategică pe segmentul de proximitate

Shop&Go, format nou
Shop&Go, format nou
Shop&Go, format nou
Shop&Go, format nou
Shop&Go, format nou

Retailerul Mega Image, parte a grupului Ahold Delhaize, a făcut o mutare strategică pe formatul de proximitate și a lansat în piață un nou concept de magazine Shop&Go. Toate unitățile comerciale deschise din luna mai a acestui an sub bannerul Shop&Go au fost inaugurate sub noul format.

”Magazinele beneficiază de un look nou care reflectă mai bine integrarea și rolul urban al Shop&Go. Astfel fiecare magazin va deveni pin (punctul de orientare n.r.) pe harta Bucureștiului și a tuturor celorlalte orașe în care ne aflăm”, a declarat Adrian Nicolaescu, VicePresident Marketing Mega Image.

Astfel, noul concept Shop&Go aduce schimbări atât la nivel vizual, cât și în ceea ce privește sortimentația. Mai mult, începând cu anul viitor toate cele 300 de magazine Shop&Go existente în piață înainte de lansarea noului concept vor intra în rebranding.

Mega Image deține pe piața locală 557 de magazine la nivel național. Dintre acestea 239 operează sub bannerul Mega Image, iar 316 funcționează în formatul Shop&Go. De la începtul anului și până în prezent, retailerul a deschis 21 de magazine în formatul de proximitate.

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România. Retailerul face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente. Compania a încheiat anul 2016 cu afaceri de 4,32 de miliarde de lei, raportând o majorare de 21% prin comparație cu anul 2015.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content