FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Issa Supermarket pariază 300.000 de euro pe un nou concept, magazinul „hibrid” [GALERIE FOTO]

Issa Supermarket pariază 300.000 de euro pe un nou concept, magazinul „hibrid” [GALERIE FOTO]

Issa Supermarket

Rețeaua de retail Issa Supermarket se extinde cu o nouă locație, de această dată în afara Bucureștiului, în comuna Afumați. Deschiderea noului magazin marchează și inaugurarea unui concept, un format hibrid, sau „doi într-unul”, împărțit între conceptul de supermarket și cel de cash&carry.

Cu o investiție de 300.000 de euro, Issa Supermarket din comuna Afumați este situat chiar pe strada principală, pe una dintre cele mai circulate șosele din țară, care leagă Bucureștiul de zona Moldovei. Magazinul este împărțit între cele două concepte, de supermarket și de cash&carry, astfel că are două intrări și două terminale de scanare și de plată diferite, așezate în zone opuse.

În ceea ce privește sortimentația, în noua unitate comercială Issa gama de produse este bazată foarte mult pe băuturi, dulciuri și alimente, dar și produse de îngrijire personală și a locuinței. În centrul magazinului este așezată o insulă de legume și fructe proaspete, iar lângă se găsește o vitrină foarte generoasă pentru înghețată. Practic, de aici clienții pot face trecerea și către zona de vânzare engros, unde spațiul este mai mare, nu la fel de prietenos, iar majoritatea produselor sunt așezate în baxuri, la fel ca în orice magazin de tip cash&carry.

Dar totuși, de ce a intrat Issa și pe acest segment? „Raționamentul este legat de faptul că am avut oportunitatea să găsim acest loc în Afumați, într-o zonă cu trafic ridicat, în care comerțul tradițional este foarte dezvoltat. Inițial am vrut să facem un depozit central, în special pentru marfa voluminoasă, dar am ajuns la concluzia că putem face o treabă foarte bună și pe formatul de cash&carry. Foarte aproape de noi este și o locație Metro, iar acest aspect reprezintă un avantaj pentru noi, în sensul că există deja un trafic foarte mare al comercianților independenți”, explică Omar Al Jumaili, administratorul companiei.

Potrivit acestuia, magazinul mizează foarte mult pe prețuri și pe calitatea produselor. „Încercăm să acoperim o sortimentație foarte bogată pe partea de cash&cary, mai ales în ceea ce privește cele mai bune branduri de pe piață, atât pe segmentul de produse alimentare, cât și pe cel de băuturi. Iar din acest punct de vedere furnizorii ne sprijină foarte mult, mai ales că avem o relație de durată cu ei”, mai spune administratorul Issa Supermarket.

În ceea ce privește segmentul de supermarket, reprezentantul companiei spune că locația nu are concurență în zonă. „Locația se bucură atât de traficul de clienți locali, care au posibilități financiare mai mari decât ale celor din zonele rurale, chiar dacă și aici este tot o cumună. În plus, în această zonă sunt și multe cartiere rezidențiale, de unde sperăm să atragem foarte mulți consumatori”, este de părere Omar Al Jumaili.

Locația are un spațiu total de vânzare de 1.000 de metri pătrați, dintre care aproximativ 600 de metri se regăsesc în zona de cash&carry. Nmărul total de SKU-uri este de 10.000.

Pe lângă magazinul din Afumați, Issa Supermarket mai deține alte 5 locații în București, dintre care un magazin în format Express. Retailerul a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 7,65 milioane de euro, în creștere cu 15% față de 2015.

 

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content