FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Cum arată Diana Gourmet, cel mai nou concept dezvoltat de retailerul Diana [GALERIE FOTO]

Cum arată Diana Gourmet, cel mai nou concept dezvoltat de retailerul Diana [GALERIE FOTO]

Diana Gourmet

Rețeaua Diana, deținută de familia Crăciunescu din Râmnicu Vâlcea, a inaugurat primul său magazin Diana Gourmet. Noul concept a fost gândit ca un spațiu modern, dedicat cumpărătorilor vâlceni care și-au dorit un magazin cu o sortimentație alcătuită din produse premium și bio. Magazinul a fost inaugurat chiar în Piața Centrală din Râmnicu Vâlcea și are o suprafață comercială de 150 de metri pătrați.

Ideea acestui proiect a apărut în urmă cu aproape doi ani, și intenția retailerului a fost de a transforma mersul la cumpărături într-o experiență senzorială și mai provocatoare, demnă de retailul anului 2017.

”De la idee și până la execuția acesteia, cuvântul-cheie a fost „calitatea”, magazinul fiind poziționat pe segmentul premium, dar și al produselor bio, o categorie extrem de pretențioasă.  Alegerea sortimentației a fost unul dintre cele mai dificile procese, întrucât am dorit să aducem unele produse în premieră pe piața vâlceană, oferite într-un spațiu comercial care să exceleze prin calitate, funcţionalitate, inovație și design. Oferta pornește de la produse si preparate din carne, alimente de bază și ajunge până la raftul de cosmetice, traseu pe care simțurile cumpărătorilor sunt pe deplin provocate de calitățile și de aspectul produselor, alese cu multă grijă”, explică Adina Crăciunescu, Marketing Director al companiei Diana. 

În ceea ce privește sortimentația, magazinul pune la dispozișia clienților aproximativ 4.000 de SKU-uri, o atenție deosebită fiind acordată zonei de produse proaspete și preparate din carne Diana.

Cât despre planurile de viitor, Diana nu exclude să extindă conceptul Diana Gourmet și în afara Vâlcei, pe lista orașelor cu potențial fiind Craiova și Târgu Jiu. De asemenea, retailerul va continua să extinsă rețeaua de supermarketuri Diana. În acest moment, retailerul vâlcean operează 44 de unități comerciale.

Grupul de firme Diana, deținut de familia Crăciunescu din Râmnicu Vâlcea, a încheiat anul financiar cu o cifră de afaceri de 95,9 milioane de euro, în creștere cu 7% față de anul precedent. Din această valoare, cifra de afaceri a abatorului și a fabricii de mezeluri a fost de 69 de milioane de euro, în timp ce vânzările magazinelor Diana au ajuns anul trecut la 25 de milioane de euro.

Mai multe detalii despre noul concept Diana Gourmet puteți citi în ediția de mai a revistei Progresiv. 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content