FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Cum arată cel mai nou test al Carrefour pe segmentul de magazine bio [GALERIE FOTO]

Cum arată cel mai nou test al Carrefour pe segmentul de magazine bio [GALERIE FOTO]

Carrefour Bio & Terroir

Retailerul francez Carrefour continuă să investească în dezvoltarea unor noi concepte de magazine, cea mai nouă lansare fiind ”Carrefour Bio et Terroir”. Primul magazin a fost inaugurat la mijlocul lunii septembrie în regiunea Provence-Alpes-Cote D’Azure, în localitatea Châteaurenard, în locul unei unități Dia.

”Produsele bio și cele cu specific local (terroir n.r.) sunt două piețe potrivite și ni s-a părut oportun să le reunim sub același acoperiș. Iar sortimentația adaptată comerțului de proximitate ne va ajuta să creștem, mai ales că ne dorim să oferim cât mai multe produse bio și locale în fiecare categorie de produse”, a explicat Nicolas Craye, Director Regional Carrefour Market.

Clienții au la dispoziție 3.500 de sortimente bio și terroir, 93 de furnizori locali și regionali fiind reprezentanți de o gamă diversificată de produse care au trecute pe etichetă informații precum numele și fotografii ale producătorilor. De asemenea, în magazin a fost creată o zonă cu produse regionale denumită ”Echipele noastre vă oferă cele mai bune produse din Provence-Alpi-Coasta de Azur” și include sortimente precum ulei de măsline, dulceață, nucă, suc de fructe, vin etc.

Tot la capitolul sortimentație merită menționat faptul că zona de bio este foarte bine reprezentată pe categoriile de produse proaspete, iar sortimentele vegetariene nu lipsesc. De asemenea, în magazin a fost creată și o zonă cu produse vrac, care conține circa 70 de produse printre care fructe uscate, cafea, paste făinoase, cereale sau legume.

Carrefour nu este la prima încercare pe segmentul de produse bio, primul test fiind conceptul Carrefour Bio. În acest moment retailerul deține în Franța 14 magazine sub acest brand. La nivelul grupului, Carrefour activează în peste 30 de țări din lume, unde are aproape 12.000 de magazine, dintre care circa 1.500 de hypermarketuri, peste 3.200 de supermarketuri, mai mult de 7.000 de magazine convenience și 171 cash & carry.

Sursă foto: Lineaires.com

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content