FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Cum arată cel mai nou proiect Mega Image, magazinul cu produse tradiţionale Gusturi Româneşti

Cum arată cel mai nou proiect Mega Image, magazinul cu produse tradiţionale Gusturi Româneşti

Gusturi Romanesti
Gusturi Romanesti
Gusturi Romanesti
Gusturi Romanesti
Gusturi Romanesti
Gusturi Romanesti
Gusturi Romanesti
Gusturi Romanesti

La 6 ani de la lansarea pe piață a mărci private Gusturi Românești, Mega Image deschide un magazin care reuneşte produse tradiţionale lansate de-a lungul vremii sub acest brand.

Noul magazin Gusturi Românești are o suprafață de vânzare de 134 mp și este deschis într-una din fostele locații Angst de pe bulevardul Ion Mihalache care a fost transformată în totalitate într-un nou concept.

Prin acest nou proiect, unic în rândul retailerilor internaţionali, Mega Image reconfirmă statutul de inovator şi mai face un pas în strategia sa de diferenţiere.

„Lansarea Gusturi Românești este o continuare firească a angajamentului pe care ni l-am asumat în direcția dezvoltării segmentului de produse tradiționale, în special a mărcii Gusturi Românești. Este mai mult decât un magazin, este o experiență în care clienții vor regăsi gusturi de mult uitate sau gusturi tradiționale. În plus, prin acestă deschidere ne îndeplinim planul pe care ni l-am propus prin preluarea rețelei Angst, de a oferi în continuare clienților un loc unde vor regăsi produse românești de calitate”, a declarat Xavier Piesvaux, director General al Mega Image.

Cu un design interior inspirat din elemente tradiționale românești, magazinul oferă o selecție de 380 de produse din peste 10 categorii diverse precum: fructe și legume, lactate și brânzeturi, delicatese, congelate, carne proaspătă, panificație, produse culinare, dulciuri, produse pentru mic dejun, băuturi și artizanat.

„Sortimentația din magazin va respecta și sezonalitatea locală a produselor: în această perioadă spre exemplu veți regăsi în magazin numai legumele românești de sezon, urmând ca din mai – iunie să se extindă sortimentația cu mai multe fructe și legume Gusturi Românești”, a declarat Adrian Nicolaescu, director Marketing al Mega Image.

Pe lângă produsele Gusturi Românești, în magazin vor fi disponibile și alte mărci de produse tradiționale de cea mai bună calitate și de asemenea va exista o insulă Angst unde vor fi comercializate în special produse ce au consacrat acest brand.

În viitorul apropiat, Mega Image intenționează să deschidă încă două magazine Gusturi Românești, pe strada D.I. Mendeleev și la Piața Domenii în locul fostelor magazine Angst.

Reţeau Mega Image, parte din grupul Delhaize, numără în acest moment 412 magazine, sub bannerele Mega Image, Shop&Go, AB Cool Food, Mega Drive şi operează o platformă de comerţ online în parteneriat cu eMag.
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content