FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Carrefour România își completează oferta din online și lansează un marketplace

Carrefour România își completează oferta din online și lansează un marketplace

carrefour marketplace

Retailerul francez Carrefour își extinde oferta din online și lansează un marketplace, în care, pe lângă produsele din magazinele sale, vinde și produse ale partenerilor.
Astfel, platforma, încorporată în site-ul carrefour.ro, cuprinde două secțiuni „Supermarket online” și „Carrefour și partenerii”.

Ce înseamnă „Carrefour și partenerii”? „Reunim în cadrul unei singure platforme produse cât mai variate, comercializate de diverși parteneri (comercianți online). Astfel, poți găsi ușor și într-un singur loc produsele, alegându-le în funcție de caracteristici precum prețul, garanția, data și costul livrării”, detaliază reprezentanții Carrefour pe site.

De asemenea, compania specifică faptul că produsele partenerilor sunt livrate chiar de cei din urmă, responsabilitatea pentru stocuri și calitate revenindu-le partenerilor. Carrefour intervine doar în cazul în care apar neconcordanțe de livrare. Oferta partenerilor Carrefour include peste 140.000 de produse din numeroase categorii.

La capitolul costuri de livrare, compania menționează pe platformă că, pentru comenzile din secțiunea „Carrefour & Partenerii”, costul de livrare diferă în funcție de fiecare partener și de modalitatea de livrare, variantele disponibile fiind „Livrare la adresa ta” sau „Click & Collect”; iar pentru comenzile din secțiunea „Supermarket Online”, costul de livrare al comenzii conține 3 elemente: valoarea produselor achiziționate, valoarea Taxei de Livrare (variază în funcție de valoarea totală a produselor achiziționate, valoarea Taxei de Greutate (variază în funcție de greutatea comenzii). Taxa de transport se calculează în funcție de valoarea comenzii, astfel: pentru comenzi între 0,01 lei și 149,99 lei, taxa de livrare este 20 lei; pentru comenzi între 150 lei și 299,99 lei, taxa de livrare este 10 lei și pentru comenzile ce depășesc 300 de lei, livrarea este gratuită.

Carrefour România este primul retailer care a lansat un magazin de e-commerce în România, acum 5 ani. De asemenea, în ultimul an, tot o premieră a fost și casa de marcat self service și platforma Bringo, ai căror acționari majoritari sunt.

Retailerul francez Carrefour a înregistrat un avans al afacerilor de 10,6% în primul trimestru al acestui an, pe piața din România, până la 486 de milioane de euro, potrivit raportului financiar publicat de companie. Rezultatul este calculat la cursul valutar constant, creșterea în funcție de cursul valutar real pe piața locală fiind de 7,4%. 

La finalul anului trecut, Carrefour deținea în România o rețea de 323 de magazine, dintre care 33 hypermarketuri, 237 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content