FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Bon App, cel mai nou concept dezvoltat de Carrefour. Vezi cum arată magazinul dedicat produselor de impuls

Bon App, cel mai nou concept dezvoltat de Carrefour. Vezi cum arată magazinul dedicat produselor de impuls

Bon App, Rue de Temple
Bon App, Rue de Temple
Bon App, Rue de Temple
Bon App, Rue de Temple
Bon App, Rue de Temple
Bon App, Rue de Temple
Bon App, Rue de Temple
Bon App, Rue de Temple
Bon App, Rue de Temple

După ce în urmă cu puţin timp Carrefour inaugura primul său hypermarket conectat, retailerul continuă să investeasă în noi concepte de magazin, deschizând primele sale unităţi dedicate gustărilor şi produselor de implus.

Primul magazinul Bon App, denumit aşa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis şi al unui magazin de haine.

Magazinul Bon App are o suprafaţă de circa 100 de metri pătraţi şi o sortimentaţie dedicată în special produselor pe care clienţii le pot consuma în pauza de masă. Astfel, aceştia pot regăsi o gamă variată de sandvişuri, salate, deserturi, băuturi, dar şi snackuri dulci şi sărate. Magazinul oferă, de asemenea, sushi, dar şi o vitrină cu îngheţată şi un spaţiu dedicat preparatelor calde precum pizza, facacia, risotto. Un plus pe care îl aduce noul concept de magazin este faptul că clienţii pot achiziţiona pâine proaspătă şi coaptă pe loc , dar şi alte produse de patiserie.

Produsele marcă proprie Bon App ocupă o pondere importantă din sortimentaţia magazinului, mai ales că recent gama de produse marcă proprie a fost extinsă cu un nou brand de produse premium, denumit L'envie du jour. Aceasta cuprinde 25 de produse: salate, sandvişuri sau mâncăruri gătite.

Alte proiecte similare

Iniţiativa Carrefour de a lansa un concept de magazin dedicat produselor de impuls ar putea fi comparată cu proiectul Monop'daily dezvoltat de retailerul Casino. Monop'daily este un magazin dedicat de asemenea snackingului şi pauzei de prânz. În prezent reţeaua cuprinde cuprinde 23 de magazine cu  suprafeţe de vânzare cuprinse între 50 şi 100 de metri pătraţi şi o sortimentaţie care depăşeşte 150 de produse.

Un material mai amplu despre primul hypermarket conectat poate fi citit aici.

Sursa foto: lineaires.com, ladn.eu
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content