Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna februarie
Retailerii internaționali și-au continuat planurile de expansiune în luna februarie, însă ritmul deschiderilor a fost ușor mai lent prin comparație cu luna ianuarie. Astfel, luna trecută au fost deschise 12 unități comerciale, cu trei magazine mai puțin decât în luna ianuarie și tot cu trei locații mai puțin față de luna februarie a anului trecut.
Retailerul care a bifat cele mai multe deschideri este tot Profi. Astfel, în februarie, jucătorul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners a inaugurat 8 magazine, dintre care 4 în format City, 3 în format Loco și unul în format Standard. Odată cu aceste deschideri, Profi ajunge să dețină 713 magazine prezente în 387 de localități, fiind cea mai extinsă rețea de magazine.
Retailerii Mega Image, Kaufland, Carrefour și Penny Market au bifat câte o deschidere. Astfel, Mega Image a inaugurat cocnept store-ul Cobălcescu, cel mai mare magazin al retailerului, valoarea investiției ridicându-se la 3 milioane de euro. O investiție importantă a venit și de la retailerul german Kaufland care a deschis cel de-al 13-lea hypermarket din Capitală și al 118-lea magazin la nivel național.
Carrefour a investit în extinderea rețelei de supermarketuri și a deschis un supermarket Market în comuna Șiria, județul Arad, ajungând la un număr de 233 de supermarketuri la nivel de rețea. Germanii de la Penny Market au deschis un magazin în Târgu Jiu. Prin această deschidere, retailerul deține 222 magazine operaționale în România.
Pentru analize detaliate privind expansiunea retailerilor internaţionali pe plan local accesaţi aplicaţia interactivă Universul de Retail: www.universulderetail.ro.
Adaugă comentariu nou